2014-02-10
Nowa funkcjonalność pozwala przedsiębiorstwom stworzyć elastyczne, oparte na współpracy środowisko, zapewniające dostęp do szczegółowych informacji i zawierające mechanizmy zarządzania kompetencjami oraz obsługi użytkowników mobilnych.
Aby umożliwić przedsiębiorstwom skuteczne wykorzystanie potencjału wszystkich pracowników, firma Oracle wprowadziła nowe funkcje w rozwiązaniu Oracle HCM Cloud, dostępnym w ramach usług Oracle Cloud w wersji 8.
Pojawiło się w nim ponad 200 modyfikacji. Wśród innowacyjnych funkcji warto wymienić zintegrowany system zarządzania czasem pracy i obecnością, opcje modelowania kompetencji pracowniczych, dodatkowe wsparcie zarządzania listą płac w różnych krajach, a także uwzględnienie nowych języków. Dzięki temu Oracle jest w stanie zaoferować kolejny zestaw rozwiązań ułatwiających zaspokojenie najważniejszych potrzeb przedsiębiorstw w obszarze systemów kadrowych.
Rozszerzony interfejs użytkownika kompleksowego systemu kadrowego działającego w chmurze, nowe funkcje mobilne, dodatkowa obsługa opcji międzynarodowych i bogatsze mechanizmy analityczne sprawiają, że klienci mogą dopasować swoje działania do zmieniających się wymagań obecnego rynku.
Kompleksowy, globalny system kadrowy Oracle HCM Cloud umożliwia przedsiębiorstwom i instytucjom osiągnięcie swoich celów:
· Zwiększenie produktywności: pełna aplikacja do zarządzania czasem pracy, zaprojektowana z myślą o zautomatyzowaniu funkcji rejestrowania czasu i obecności, ułatwia dopasowanie godzin roboczych do bieżących priorytetów organizacyjnych.
· Optymalizacja zasobów: wszechstronne funkcje modelowania umożliwiają testowanie dużych zmian i obliczenie ich wpływu na koszty, wielkość zatrudnienia i zaangażowanie pracowników.
· Globalne zarządzanie personelem: rozwiązanie Oracle HCM Cloud obsługuje obecnie 14 lokalizacji w 34 językach i jest używane w 180 krajach.
Nowe opcje rekrutacji wykorzystującej sieci społecznościowe pozwalają firmom i organizacjom usprawnić działanie mechanizmów kadrowych:
· Skuteczniejsze identyfikowanie wewnętrznych kompetencji: dzięki ściślejszej integracji rozwiązania Oracle Social Sourcing Cloud i wewnętrznej sekcji opisującej karierę pracownika w rozwiązaniu Oracle Recruiting Cloud można zwiększyć mobilność zatrudnionych osób w ramach struktury organizacyjnej.
· Większa skuteczność rekrutacji za pośrednictwem mediów społecznościowych: dzięki atrakcyjnym ofertom pracy i ciekawej zawartości stron WWW poszczególnych kategorii w rozwiązaniu Oracle Social Sourcing Cloud, przedsiębiorstwa mogą poprawić efektywność gromadzenia i przetwarzania informacji pochodzących z referencji i mediów społecznościowych.
Rozwiązanie Oracle Talent Management Cloud ułatwia zarządzanie kompetencjami i umożliwia firmom osiągnięcie dodatkowych korzyści:
· Lepsze powiązanie procesu rekrutacji z podstawowym systemem kadrowym: praktycznie natychmiastowa zgodność operacyjna rozwiązań Oracle Global HR Cloud i Oracle Talent Management Cloud usprawnia realizację procesów kadrowych.
· Przyspieszenie rekrutacji: okres od ogłoszenia oferty pracy do zatrudnienia można skrócić dzięki zwiększeniu łatwości użytkowania i usprawnieniu funkcji mobilnych dostępnych dla działu kadr, menedżerów, pracowników i kandydatów; obejmuje to rejestrowanie informacji o kandydatach, wyniki rozmów kwalifikacyjnych i wyszukiwanie stanowisk.
· Efektywniejsze zarządzanie wydajnością: zmodyfikowane narzędzia, w tym konsole, abstrakty poczty elektronicznej oraz plany awansów, ułatwiają pracownikom i menedżerom określenie priorytetów dotyczących zwiększania kwalifikacji i rozwoju kariery.
· Większe możliwości szkoleniowe w skali globalnej: rozwiązanie Oracle Learn Cloud będzie dostępne w 22 językach.