Oracle prezentuje nowe aplikacje w technologii In-Memory
Nowe aplikacje działają w systemach sprzętowo-programowych 10–20 razy szybciej; pomaga to przedsiębiorstwom odkrywać nowe możliwości dalszego rozwoju, podejmować lepsze decyzje, obniżać koszty i szybciej obsługiwać obciążenia.
Obsługa aplikacji i obciążeń o znaczeniu newralgicznym, np. związanych z zamykaniem okresów finansowych, zarządzaniem kosztami, prognozowaniem i planowaniem, zajmuje często wiele godzin lub nawet dni. Nowe aplikacje Oracle w technologii In-Memory zmieniają dynamikę działalności biznesowej, umożliwiając szybkie wykrywanie możliwości dalszego rozwoju, podejmowanie lepszych decyzji, obniżanie kosztów przedsiębiorstwa oraz szybszą obsługę czasochłonnych obciążeń. Czas wykonywania nie stanowi już problemu, menedżerowie mogą więc teraz generować złożone analizy w czasie niemal rzeczywistym, aby podejmować trafne decyzje i rozwiązywać problemy biznesowe o znaczeniu newralgicznym. Ponadto wszystkie aplikacje Oracle, które zainstaluje się w systemach sprzętowo-programowych Oracle, są wykonywane z niespotykaną wcześniej wydajnością.
Firma Oracle zaprezentowała właśnie nowe aplikacje Oracle w technologii In-Memory do systemów sprzętowo-programowych Oracle. W systemach tych wykorzystuje się pamięci DRAM i flash oraz zapewniającą niemal zerowe opóźnienie magistralę sieciową InfiniBand w celu obsługi aplikacji w sposób 10–20 razy szybszy niż na typowym sprzęcie. Jest to możliwe dzięki przejściu z przetwarzania wsadowego na przetwarzanie w czasie rzeczywistym oraz dzięki skróceniu czasu reakcji poprzez udoskonalenie graficznych aspektów interfejsu użytkownika.
Seria nowych aplikacji In-Memory obejmuje następujące pozycje:
-Oracle E-Business Suite In-Memory Cost Management
-PeopleSoft In-Memory Project Discovery
-PeopleSoft In-Memory Labor Rules and Monitoring
-PeopleSoft In-Memory Financial Allocations Analyzer
-PeopleSoft In-Memory Financial Position Analyzer
-JEdwards EnterpriseOne In-Memory Sales Advisor
-JD Edwards EnterpriseOne In-Memory Project Portfolio Management
-Oracle SCM In-Memory Consumption Driven Planning
-Oracle SCM In-Memory Performance Driven Planning
-Oracle SCM In-Memory Logistics Command Center
-Siebel CRM In-Memory Policy Analytics
-Siebel CRM In-Memory Next Best Action
-Hyperion EPM In-Memory Virtual Close
Istniejące aplikacje Oracle działają po wdrożeniu w systemach sprzętowo programowych Oracle nawet 16-krotnie szybciej. Takie rozwiązanie zapewnia klientom wymierne korzyści biznesowe, gwarantując ekstremalnie wysoką wydajność, energooszczędność, niższy całkowity koszt posiadania, niezawodność i skalowalność.
Poniżej przedstawiono kilka konkretnych przykładów znacznego wzrostu wydajności przetwarzania wsadowego, skrócenia czasów reakcji na polecenia z interfejsu użytkownika oraz wzrostu przepustowości w wyniku wykonywania aplikacji Oracle w systemach sprzętowo-programowych Oracle zamiast na typowym sprzęcie.
Aplikacje Oracle Fusion
Nawet 1,5-krotne skrócenie czasów reakcji na polecenia z interfejsu użytkownika podczas wykonywania wszystkich aplikacji Oracle Fusion.
Przepustowość wykonywania wpisów do ksiąg jest w przypadku produktu Oracle Fusion Accounting Hub 5 razy większa.
Przepustowość procesu Oracle Fusion Global Payroll Gross to Net jest 2,25 raza większa.
Przepustowość procesu Oracle Fusion Global Payroll Prepayments jest 1,95 raza większa.
Pakiet Oracle E-Business Suite
Przepływy realizowane w ramach aplikacji „od zamówienia do zapłaty” są wykonywane 3 razy szybciej.
Przepływy realizowane w ramach samoobsługowego modułu HRMS i modułu Procurement (Zaopatrzenie) są wykonywane 8 razy szybciej.
PeopleSoft
Przetwarzanie wsadowe procesów HCM Self Service, Edit i Post (Księgowanie) przebiega 2–5 razy szybciej.
Czas przetwarzania wsadowego procesu Period Close (Zamykanie okresów finansowych) jest 2 krotnie krótszy.
JD Edwards EnterpriseOne
Czasy reakcji w przypadku interaktywnej obsługi procesów „od zamówienia do zapłaty” są 5–8 razy krótsze.
Proces Financial Close (Zamykanie okresów finansowych) jest obsługiwany 5–8 razy szybciej.
Proces Job (Project) Status Inquiry (Pytanie o status zadania/projektu) jest wykonywany 4 razy szybciej.
Proces Materials Requirements Planning (Planowanie zapotrzebowania na materiały) jest obsługiwany 5–8 razy szybciej.
Oracle Value Chain Planning
Istniejące testy wzorcowe wykazały skrócenie nawet o 70% czasu obsługi procesów kompletowania, zwalniania i planowania wysyłek.
Czasy reakcji na polecenia z interfejsu użytkownika skrócono 10–16-krotnie.
Oracle Transportation Management
Procesy Messaging (Przesyłanie wiadomości) i Workflow (Przepływ pracy) są wykonywane 9 razy szybciej.
Proces Transportation Bulk Plan (Plan transportu masowego) jest wykonywany 5 razy szybciej.
Proces Shipment Persistence (Zarządzanie ciągłością wysyłek) jest wykonywany 8 razy szybciej.
Siebel CRM
Przepustowość komponentu Universal Customer Master jest 7–11 razy większa.
Czasy reakcji na polecenia z interfejsu użytkownika komponentu Universal Customer Master są 7–10 razy krótsze.
Nadesłał:
Oracle
|