Oracle prezentuje nowe wersje Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management
Nowe moduły i udoskonalone funkcje wspierają działania firm świadczących usługi dostawcze i logistyczne w zakresie optymalizacji zarządzania transportem i handlem.
Firma Oracle poinformowała o dostępności nowych wersji oprogramowania Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management. Udostępnione narzędzia dowodzą zaangażowania Oracle w opracowywanie innowacji i ugruntowują czołową pozycję firmy na rynku rozwiązań do zarządzania logistyką.
Wraz z oprogramowaniem Oracle Transportation Management 6.3 i Oracle Global Trade Management 6.3 Oracle oferuje bogaty zestaw rozszerzeń i nowych produktów niezbędnych na współczesnym rynku, które jeszcze lepiej obsługują procesy zapewniające zgodność z przepisami dotyczącymi transportu, handlu i ceł.
Nowe wersje obejmują innowacyjne narzędzia do zarządzania transportem i handlem międzynarodowym, w tym udoskonalone funkcje do zarządzania flotą, szukania przewoźników, analizy danych biznesowych na temat transportu, planowania transportu, zarządzania transportem kolejowym, zarządzania przepływem pracy i zdarzeniami, regulowania płatności za fracht, obsługi rozliczeń i reklamacji, zarządzania dokumentami oraz kwestiami celnymi.
Oprogramowanie Oracle Transportation Management w wersji 6.3 wykorzystuje dwie wyspecjalizowane aplikacje mobilne. Dzięki temu użytkownicy mogą za pośrednictwem urządzeń mobilnych kontrolować kluczowe procesy biznesowe, takie jak obsługa przetargów logistycznych, monitorowanie realizacji zamówień/wysyłek, zarządzanie zdarzeniami i analiza danych biznesowych na temat transportu.
Nowe wersje oprogramowania udostępniają kompleksowe funkcje do zarządzania transportem i handlem międzynarodowym na jednej, ujednoliconej platformie. Ułatwiają w ten sposób rozwój działalności i ekspansję rynkową, ponieważ pomagają przedsiębiorstwom obniżyć koszty transportu, zwiększyć wydajność operacyjną, poprawić obsługę klienta, skrócić czasy realizacji łańcucha dostaw oraz zmniejszyć ryzyko niezgodności z przepisami dotyczącymi łańcucha dostaw i handlu.
Dzięki nowym narzędziom firmy mogą wykorzystać oprogramowanie Oracle Transportation Management 6.3 i Oracle Global Trade Management 6.3 do kontrolowania najbardziej newralgicznych wymagań w dziedzinie zarządzania transportem i handlem w całym przedsiębiorstwie na globalną skalę.
Oprogramowanie Oracle Transportation Management 6.3 oferuje wiele nowych możliwości:
· rozszerzenia funkcji do zarządzania flotą pomagają zwiększyć stopień wykorzystania zasobów floty i obniżyć koszty transportu za pomocą nowych, innowacyjnych narzędzi do zarządzania i wizualizacji;
· rozszerzenia funkcji szukania przewoźników pozwalają obniżyć koszty transportu przez optymalizację pakietów przetargowych i łatwiejszą obsługę;
· rozszerzenia funkcji do analizy danych biznesowych na temat transportu obejmują nowe wskaźniki dotyczące zarządzania flotą i zasobami — zwiększają w ten sposób ilość danych, na których opierają się wskaźniki KPI i konsole analityczne, oraz optymalizują możliwości użytkowników;
· rozszerzenia funkcji do planowania transportu pomagają w obniżeniu kosztów transportu poprzez zaawansowaną optymalizację przeładunku kompletacyjnego, czy centrów konsolidacji;
· rozszerzenia funkcji do zarządzania transportem kolejowym ułatwiają obniżenie kosztów transportu tego typu poprzez kompleksową analizę, ocenę i szacowanie związanych z nim kosztów;
· rozszerzenia dotyczące narzędzi mobilnych zwiększają wydajność i usprawniają proces podejmowania decyzji, ponieważ umożliwiają klientom realizację kluczowych procesów biznesowych i typowych zadań w dziedzinie zarządzania transportem za pomocą urządzeń mobilnych i elastycznej aplikacji internetowej.
Nadesłał:
Oracle
|