Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
Branżowe innowacje i nowe funkcje pomogą firmom zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zwiększyć korzyści biznesowe.
Oracle wprowadza na rynek system zarządzania kontaktami z klientami Oracle CRM On Demand w wersji 20, które oferuje nowe możliwości stymulowania wzrostu przychodów, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta w różnych branżach.
Branżowe narzędzia do zarządzania kontaktami
· Nowa funkcjonalność dla branży medycznej i farmaceutycznej umożliwia lepsze zarządzanie próbkami i przeprowadzanie analiz. Oferuje również rozszerzoną obsługę obiektów niestandardowych dla alokacji i próbek. Możliwość precyzyjnego rejestrowania i monitorowania dostaw próbek pomaga przedsiębiorstwom zadbać o przestrzeganie reguł i przepisów obowiązujących w branży medycznej i farmaceutycznej.
· Nowe funkcje dla sektora usług finansowych i ubezpieczeń obejmują lepszą obsługę specjalistycznych produktów finansowych traktowanych jako obiekty niestandardowe. Oferują też nowy obszar tematyczny i rozszerzony zasięg pól obiektów finansowych w narzędziach analitycznych. Większy zasięg obiektów i funkcji analitycznych umożliwia lepsze podejmowanie decyzji w oparciu o analizę danych biznesowych w czasie rzeczywistym.
· Nowe możliwości dla branży motoryzacyjnej pozwalają dodawać do analiz informacje o pojazdach w postaci obiektów. Umożliwia to tworzenie szczegółowych raportów obejmujących wszystkie aspekty pojazdu, w tym jego posiadacza i transakcje - a wszystko to z poziomu jednego narzędzia.
Udoskonalona funkcjonalność międzybranżowa
· Z myślą o wszystkich działach handlowych, Oracle CRM On Demand w wersji 20 oferuje elastyczne funkcje modyfikacji obszarów, które pozwalają zapewnić ciągłość biznesową oraz tworzyć i testować nowe obszary przy minimalnych zakłóceniach pracy.
· CRM On Demand w wersji 20 udostępnia nowy model danych, który umożliwia współużytkowanie adresów w różnych kontaktach i na wielu kontach użytkownika. Można więc stworzyć jeden adres, a następnie wykorzystywać go wielokrotnie na wielu kontach i w ramach wielu kontaktów, a także modyfikować go, rozszerzać, wyszukiwać, sprawdzać, czy blokować do edycji.
· Nowe rozwiązanie łączy oceny z planami biznesowymi, celami i klientami, udostępnia też narzędzia analityczne do przeprowadzania ocen. Dodanie narzędzi do oceny planów biznesowych umożliwia opiekunom klienta i planistom pracującym na poziomie korporacyjnym i strategicznym monitorowanie skuteczności planów biznesowych i wprowadzanie ewentualnych poprawek w czasie rzeczywistym.
· System Oracle CRM On Demand w wersji 20 oferuje lepszą zgodność z urządzeniami mobilnymi takimi jak iPad, iPhone czy Blackberry, lepiej współpracuje też z oprogramowaniem MS Outlook oraz przeglądarkami mobilnymi. Udostępnia udoskonalenia stworzone z myślą o aplikacjach mobilnych, a także nowe funkcje w narzędziu CRM On Demand Desktop, które zapewniają synchronizację między systemem CRM On Demand i MS Outlook.
Nadesłał:
Oracle
|