2014-02-27
Przejęcie rozszerza możliwości największej na świecie chmury marketingowej o najlepszą w branży platformę do zarządzania danymi umożliwiającą personalizację kampanii marketingowych i procesów obsługi klienta.
Firma Oracle poinformowała o podpisaniu umowy przejęcia firmy BlueKai, właściciela najlepszej w branży platformy do obsługi wielkich zbiorów danych w chmurze. Platforma ta umożliwia przedsiębiorstwom lepszą personalizację kampanii marketingowych prowadzonych w Internecie oraz tradycyjnymi kanałami lub też przeznaczonych na urządzenia mobilne dzięki szczegółowym informacjom o grupach docelowych.
Rozwiązanie BlueKai obejmuje platformę do zarządzania danymi, która integruje dane klientów i grup docelowych przedsiębiorstwa przechowywanych w chmurze, co pomoże firmom w osiąganiu lepszych wyników i wyższego zwrotu z inwestycji w działania marketingowe. Ponadto BlueKai obsługuje największą na świecie giełdę danych umożliwiającą uzupełnienie własnych danych przedsiębiorstwa o przydatne informacje z ponad 700 milionów profili użytkowników.
Rozwiązanie BlueKai zostanie zintegrowane zarówno z rozwiązaniem Responsys do automatyzacji marketingu B2C, jak i z rozwiązaniem Eloqua do automatyzacji marketingu B2B. Ma to na celu skoordynowanie i spersonalizowanie obsługi klienta we wszystkich kanałach i działaniach marketingowych.
BlueKai w połączeniu z rozwiązaniami Oracle w zakresie marketingu i mediów społecznościowych umożliwi klientom stworzenie bardzo szczegółowych profili użytkowników. Profile te będą obejmować informacje z różnych źródeł, w tym mediów, branży reklamowej, portali społecznościowych i urządzeń mobilnych.
Połączenie rozwiązań BlueKai i Oracle pozwoli działom zajmującym się marketingiem B2B i B2C opracowywać spersonalizowane kampanie i działania marketingowe prowadzone we wszystkich kanałach, w tym za pomocą poczty e-mail, Internetu, mediów społecznościowych, urządzeń mobilnych, reklamy tradycyjnej i kanałów udostępniających treści syndykowane.
Oracle Marketing Cloud stanowi integralną część rozwiązania Oracle Customer Experience Cloud, które obejmuje handel, sprzedaż, obsługę klienta, media społecznościowe i marketing. W połączeniu z Oracle Marketing Cloud rozwiązanie Oracle Customer Experience Cloud zapewnia zintegrowaną obsługę klienta - począwszy od pierwszego kontaktu, przez cały cykl współpracy z klientem.
Więcej informacji na temat tej transakcji można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/bluekai.
Powiedzieli o transakcji:
„Współcześni specjaliści ds. marketingu potrzebują nowych sposobów pozyskiwania, integrowania, interpretowania i aktywowania danych o klientach we wszystkich kanałach marketingowych, aby usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zwrot z inwestycji w działania marketingowe” ľ powiedział Steve Miranda, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji. „Uzupełnienie platformy Oracle Marketing Cloud o rozwiązanie BlueKai pozwoli działom marketingu wykorzystać dane o dotychczasowych i potencjalnych klientach w celu kierowania do nich spersonalizowanych treści we wszystkich kanałach”.
„BlueKai jest liderem w zarządzaniu danymi marketingowymi. Jego innowacyjne produkty przekształcają rozproszone, pochodzące z różnych źródeł dane marketingowe w niezwykle przydatne w działaniu informacje” ľ powiedział Omar Tawakol, dyrektor generalny BlueKai. „Jesteśmy podekscytowani faktem połączenia z firmą Oracle oraz tym, że oferta rozwiązań Oracle do obsługi klienta zostanie rozszerzona o naszą najlepszą w branży platformę do obsługi wielkich zbiorów danych w chmurze”.