Oracle Service Cloud pozwala lepiej zrozumieć relacje z klientem
2015-02-25
Najnowsza wersja platformy Oracle Service Cloud oferuje narzędzia, które pozwalają firmom lepiej zrozumieć potrzeby klientów i zapewnić ich obsługę na wysokim poziomie.
Oczekiwania klientów w zakresie obsługi rosną, zespoły zajmujące się obsługą klienta muszą się więc skoncentrować na budowaniu zaangażowania klientów i ich utrzymywaniu, rozszerzaniu możliwości pracowników i szybkim dostosowywaniu się do zmian. Najnowsza wersja platformy Oracle Service Cloud pomaga przedsiębiorstwom sprostać tym wyzwaniom. Oferuje ona narzędzia, które pozwalają agentom lepiej zrozumieć potrzeby klientów i szybko rozwiązywać poszczególne kwestie, a tym samym zapewnić obsługę na wysokim poziomie.
Platforma Oracle Service Cloud została wyposażona w takie funkcje jak routing zadań w oparciu o kwalifikacje pracowników, wgląd w historię przeglądarki gościa i lepsze monitorowanie serwisów społecznościowych. Nowe narzędzia umożliwiają szybsze rozwiązywanie problemów dzięki współpracy, wspólne przeglądanie treści i automatyzację reguł.
W następstwie przejęcia przez Oracle firmy LiveLOOK w najnowszej wersji platformy Oracle Service Cloud dostępna jest ściśle zintegrowana i zoptymalizowana funkcja Oracle Co-browse do wspólnego przeglądania. Oracle Service Cloud łączy obsługę za pośrednictwem Internetu, serwisów społecznościowych i telecentrum, oferując ujednolicone rozwiązanie do obsługi klienta we wszystkich kanałach. Dzięki temu pozwala zwiększyć sprzedaż i akceptację rozwiązania, budować zaufanie, a także ograniczyć koszty i nakład pracy.
Oracle Service Cloud pomaga firmom lepiej zrozumieć doświadczenia klienta dzięki następującym funkcjom:
· Routing oparty na kwalifikacjach — funkcja ta przekierowuje określone zapytanie do najbardziej optymalnego spośród dostępnych agentów. Przedsiębiorstwa mogą zapewnić zróżnicowaną jakość obsługi w zależności od wartości klienta lub innych atrybutów danego segmentu, szybciej rozwiązywać problemy i zwiększyć ogólną produktywność.
· Historia przeglądania — gdy klient nie jest w stanie poradzić sobie za pomocą narzędzi samoobsługowych i kontaktuje się z konsultantem, historia przeglądania pozwala agentom na czacie wyświetlić przeglądane niedawno strony internetowe i natychmiast uzyskać wgląd w czynności, w związku z którymi klient potrzebuje pomocy.
· Oracle Social Cloud — szeroko zakrojone monitorowanie i zaawansowane analizy serwisów społecznościowych pomagają przedsiębiorstwom lepiej zrozumieć, kiedy agenci powinni prewencyjnie nawiązać kontakt z klientami w sieciach społecznościowych, które dotąd pozostawały poza ich kontrolą.
Wasze komentarze (0):