Oracle uznany przez niezależną firmę badawczą za lidera w dziedzinie rozwiązań Order Management Hub


Oracle uznany przez niezależną firmę badawczą za lidera w dziedzinie rozwiązań Order Management Hub
2010-10-26
Pakiet Oracle E-Business Suite otrzymał najwyższe oceny za ogólną wizję produktu.

Firma Oracle została uznana za lidera w najnowszym raporcie firmy Forrester Research Inc. pt. „The Forrester Wave: Order Management Hubs, Q3 2010”.

Firma Forrester oceniła ośmiu producentów według 112 kryteriów podzielonych na trzy główne grupy: aktualna oferta, strategia i obecność na rynku.

·         Według firmy Forrester pakiet Oracle E-Business Suite 12.1 otrzymał „w tej edycji raportu Forrester Wave najwyższe oceny w kategorii centralnych systemów do zarządzania zamówieniami (order management hub)”.

·         Pakiet ten otrzymał też najwyższe noty za ogólną wizję i za strategię produktu. Znalazł się również w grupie produktów, które otrzymały najwyższe oceny w kategoriach dotyczących warstwy prezentacji (presentation framework, czyli w pełni personalizowana do potrzeb użytkownika warstwa prezentacji pozwalająca na dowolne łączenie ze sobą różnych interfejsów użytkownika).

·         W raporcie „Forrester Wave: Order Management Hubs, Q3 2010” stwierdzono, że: „Firma Oracle zaproponowała niezwykle kompleksową strategię wprowadzania pakietu Oracle E-Business Suite na rynek ― znaczna większość klientów wyraziła pozytywną opinię o całym tym rozwiązaniu”.

·         W grupie liderów w raporcie firmy Forrester został też wymieniony system Oracle Siebel CRM, który uzyskał najwyższe noty w kategorii danych i infrastruktury oraz jedne z najlepszych ocen w kategoriach dotyczących warstwy prezentacji.

Wypowiedź towarzysząca

„Wydajne i efektywne zarządzanie dostarczaniem zamówień w sposób spełniający oczekiwania klientów, partnerów i dostawców staje się coraz trudniejsze” ― powiedziała Jennifer Sherman, dyrektor ds. strategii rozwoju produktów w firmie Oracle. „Uważamy, że uznanie firmy Oracle za lidera rynku w raporcie firmy Forrester trafnie odzwierciedla nasze zaangażowanie w udzielanie klientom pomocy w zarządzaniu tym skomplikowanym procesem. Dowodzi też, że udało nam się ponownie osiągnąć sukces w zakresie kompleksowej obsługi składania zamówień oraz infrastruktur do zarządzania centralnym systemem zamówień”.

Informacje dodatkowe

  • The Forrester Wave: Order Management Hubs, Q3 2010
  • Oracle Applications
  • Oracle E-Business Suite 12.1
  • Oracle Siebel

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl