Oracle w polu liderów w kategorii zarządzania treściami internetowymi
W raporcie „Magic Quadrant for Web Content Management” firmy Gartner, Oracle znalazł się w polu liderów. Raporty Magic Quadrant firmy Gartner określają pozycje producentów w określonych polach, odzwierciedlających kompletność ich wizji oraz zdolność jej realizacji.
Zdaniem firmy Gartner: dostawcy, którzy znaleźli się w polu liderów, "mogą i powinni stymulować przekształcanie rynku. Liderzy mają najwyższą ocenę łączną za kompletność wizji i zdolność jej realizacji. Firmy te radzą sobie znakomicie i są przygotowane na przyszłe wyzwania dzięki jasno sformułowanej wizji. W dziedzinie zarządzania treścią mają solidnych partnerów handlowych, prowadzą działalność w wielu regionach, osiągają jednolity poziom rentowności oraz zapewniają obsługę szerokiej gamy platform i wysoki poziom obsługi klientów".
Wypowiedź towarzysząca
„Upraszczanie tworzenia treści dla użytkowników biznesowych, ułatwianie dostępu do treści w ramach aplikacji oraz wykorzystywanie analizy danych biznesowych w celu zapewniania klientom, partnerom i pracownikom specjalnie dla nich przeznaczonych, spersonalizowanych możliwości przeglądania treści internetowych nabiera znaczenia krytycznego dla sukcesu firm” ― powiedział Andy MacMillan, wiceprezes ds. rozwoju produktów w firmie Oracle. „Ufamy, że nasza pozycja w polu liderów odzwierciedla dążenie firmy Oracle do zapewniania przydatności jej produktów oraz do integracji zarządzania treściami internetowymi z aplikacjami biznesowymi, niezależnie od tego, czy wchodzą one w skład platformy Oracle Fusion Middleware, aplikacji Oracle, czy technologii innych producentów”.
Informacje o oprogramowaniu Oracle Web Content Management
Oprogramowanie Oracle Web Content Management wchodzi w skład platformy do zarządzania treścią w przedsiębiorstwach Oracle Universal Content Management. Platforma ta umożliwia firmom tworzenie i rozbudowę aplikacji biznesowych z wykorzystaniem najlepszych w branży funkcji do zarządzania dokumentami, treściami internetowymi i zasobami cyfrowymi oraz funkcji do archiwizacji. Pozwala ona użytkownikom przeglądać treści, opracowywać je zespołowo lub wycofywać z użytku, zapewniając bezpieczeństwo, dokładność i aktualność wszystkich udostępnianych i publikowanych informacji.
Informacje dodatkowe
· Oracle Universal Content Management
· Oracle Web Content Management
· Pełny raport Gartnera: “Magic Quadrant for Web Content Management”, Mick MacComascaigh, Toby Bell, Mark R. Gilbert, August 5, 2009
Od ponad 32 lat Oracle pozostaje w ścisłej czołówce pod względem innowacyjności, zaś jej rozwiązania informatyczne zmieniają sposób prowadzenia biznesu przez firmy na całym świecie. Aby poznać najnowsze technologie Oracle, odwiedź stronę "Innovation Showcase" (oracle.com/innovation) która będzie aktywna przez 100 dni poprzedzające termin konferencji Oracle OpenWorld.
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle jest zarejestrowanym znakiem towarowym korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|