Oracle w polu liderów w obszarze zarządzania danymi podstawowymi w raporcie Magic Quadrant
W raporcie „Magic Quadrant for Master Data Management for Customer Data” firma Gartner umieściła produkt Oracle Siebel Universal Customer Master (UCM) w polu liderów.
Raport Magic Quadrant firmy Gartner zalicza producentów do określonych segmentów rynku, oceniając kompletność ich wizji oraz zdolność do jej realizacji.
Według firmy Gartner „producenci zaliczani do liderów osiągają obecnie bardzo dobre wyniki i dysponują szerokimi możliwościami dostaw, a sytuacja ta nie ulegnie zmianie w przyszłości. Na ogół mają wielu zadowolonych klientów (zależną od wielkości rynku) i są dobrze widoczni na rynku. Wielkość i siła finansowa liderów umożliwia im osiąganie zysków w trudnych warunkach gospodarczych. Liderzy przedstawiają zaawansowane oferty i mogą poszczycić się pomyślnymi wdrożeniami, nawet w najtrudniejszych środowiskach, we wszystkich obszarach geograficznych i wielu branżach”.
Oracle Master Data Management
Oracle Siebel UCM to najważniejsza aplikacja Oracle do zarządzania kluczowymi danymi klientów (Master Data Management — MDM). Pozwala ona przedsiębiorstwom zarządzać całym cyklem życia danych klientów dzięki scentralizowaniu informacji z wielu różnych systemów w celu zebrania ich w jedną, spójną całość, a następnie wykorzystywania ich we wszystkich działach przedsiębiorstwa i wszystkich jego systemach analitycznych.
Wypowiedź towarzysząca
„Zdolność do tworzenia, utrzymywania i wykorzystywania jednego, spójnego zbioru informacji o klientach w całym przedsiębiorstwie to konieczność dla firm, które chcą utrzymać konkurencyjną pozycję na rynku” — powiedział Pascal Laik, wiceprezes Oracle, szef działu produktów do zarządzania danymi podstawowymi. „W naszej opinii umieszczenie Oracle przez firmę Gartner w polu liderów raportu „Magic Quadrant for Master Data Management for Customer Data” odzwierciedla zaangażowanie, z jakim podchodzimy do opracowywania produktów tego rodzaju. Możemy dzięki temu zaoferować naszym klientom kompletne i innowacyjne rozwiązanie do zarządzania danymi o klientach w środowiskach heterogenicznych, co przekłada się na rzeczywistą wartość biznesową.”
Informacje dodatkowe
· Oracle Siebel Universal Customer Master
· Oracle Master Data Management
· Pełny raport Gartnera: “Magic Quadrant for Master Data Management of Customer Data”, John Radcliffe, 16 lipca, 2009
Od ponad 32 lat Oracle pozostaje w ścisłej czołówce pod względem innowacyjności, zaś jej rozwiązania informatyczne zmieniają sposób prowadzenia biznesu przez firmy na całym świecie. Aby poznać najnowsze technologie Oracle, odwiedź stronę "Innovation Showcase" (oracle.com/innovation) która będzie aktywna przez 100 dni poprzedzające termin konferencji Oracle OpenWorld.
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle jest zarejestrowanym znakiem towarowym korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|