Oracle wprowadza na rynek nową wersję oprogramowania Primavera P6 Analytics


2013-04-02
Nowe rozwiązanie oferuje bardziej precyzyjne analizy trendów, większą przejrzystość i kontrolę projektów, co pozwala zminimalizować ryzyko związane z ich realizacją.
Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu nowej wersji oprogramowania Oracle Primavera P6 Analytics, które pozwala przedsiębiorstwom zoptymalizować podejmowanie decyzji oraz zwiększyć efektywność procesów realizowanych w ramach projektów.
Najnowszą wersję oprogramowania wyposażono w szerszy zestaw kluczowych wskaźników branżowych, które odgrywają istotną rolę w zarządzaniu projektami w trybie offline i online, a zarazem pozwalają codziennie monitorować projekty i identyfikować ryzyko na wczesnym etapie.
Primavera P6 Analytics 3.1 rejestruje codzienną historię każdego projektu zarządzanego za pomocą rozwiązania Oracle Primavera P6 Enterprise Portfolio Management. Na tej podstawie udostępnia stronom zaangażowanym informacje o najważniejszych trendach i bardziej precyzyjne dane na temat wydajności poszczególnych projektów i całych portfeli.
Oracle Primavera P6 Analytics 3.1 wchodzi w skład pakietu Oracle Primavera P6 Enterprise Portfolio Management (EPPM), rozwiązania dedykowanego dla branż, w których realizuje się liczne projekty. 

Zaawansowane narzędzia do wykrywania i niwelowania ryzyka dla branż kapitałochłonnych pozwalają firmom: 
· zapewnić, że projekty konserwacji online i offline przebiegają zgodnie z planem dzięki natychmiastowej identyfikacji wszelkich czynników ryzyka i korygowaniu planów; 
· monitorować wskaźniki planowania pracy za pomocą standardowych wskaźników KPI.

Dzięki codziennym analizom trendów na podstawie danych archiwalnych firmy mogą: 
· codziennie monitorować dane historyczne; 
· każdego dnia przyglądać się postępom w realizacji projektów. Jakie działania miały się rozpocząć? Jakie działania rzeczywiście się rozpoczęły? Czy do harmonogramu dodano nowe czynności? 
· analizować trendy z uwzględnieniem nie tylko danych dotyczących efektów, ale także zmian wartości wymiarów, takich jak nazwy czynności, daty związane z danymi lub wartości kodowe.

Optymalizacja pracy użytkownika: 
· oprogramowanie pozwala wykorzystać nowe funkcje definiowane przez użytkowników w zakresie zasobów i ich przydziału; udostępnia lepszy wgląd w status projektu, czynności i zasobów;
· rozwiązanie umożliwia analizowanie danych dotyczących projektów na dowolnym poziomie projektu globalnego, czynności lub kodu zasobów, niezależnie od liczby poziomów skonfigurowanych w pakiecie P6 EPPM.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl