Oracle wprowadza na rynek nową wersję systemu Siebel CRM Public Sector


2011-12-19
Wersja 8.2.2 zawiera nowe funkcje, które pomogą instytucjom z sektora publicznego usprawnić realizację projektów i obsługę obywateli.

Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 wchodzące w skład pakietu Oracle Social Services Suite. Oprogramowanie to pomoże instytucjom z sektora publicznego szybciej reagować na zmiany gospodarcze, społeczne i prawne. Jednocześnie pozwoli skupić się na usprawnianiu realizacji projektów i obsługi obywateli oraz na uproszczeniu automatycznego wdrażania zgodności z przepisami prawnymi.

Oracle Social Services Suite jest jednym z pierwszych gotowych pakietów oprogramowania opracowanych specjalnie dla branży usług socjalnych. Oferuje on instytucjom świadczącym tego typu usługi kompletną, otwartą i zintegrowaną platformę do zarządzania procesem kwalifikowania osób uprawnionych do świadczeń oraz zarządzania poszczególnymi przypadkami. Dzięki temu upraszcza proces przyznawania takich uprawnień, zwiększa wydajność pracowników zajmujących się poszczególnymi przypadkami oraz zwiększa efektywność programów socjalnych.

Instytucje z sektora publicznego - w tym instytucje zajmujące się usługami socjalnymi, wymiarem sprawiedliwości i bezpieczeństwem publicznym, urzędy wojewódzkie/miejskie/gminne oraz urzędy skarbowe - wybierają najnowszą wersję oprogramowania Siebel CRM Public Sector - kompleksowe, modułowe rozwiązanie, które pozwala urzędom opracowywać i wdrażać rozwiązania w sposób szybki, elastyczny i ekonomiczny.

Oprogramowanie Siebel CRM Public Sector 8.2.2 zostało wprowadzone do oferty w ramach programu Oracle Applications Unlimited. Jest oparte na funkcjach do kompleksowego zarządzania procesem kwalifikowania osób uprawnionych do świadczeń socjalnych oraz do zarządzania poszczególnymi przypadkami udostępnianych przez pakiet Oracle Social Services Suite. Oferuje innowacyjne i rozszerzone funkcje ułatwiające użytkownikom dostęp do zasobów, usprawniające zarządzanie świadczeniami i składanie wniosków, a także funkcje przeznaczone dla usługodawców.

Dzięki oferowanej przez oprogramowanie Siebel CRM Public Sector nowoczesnej i bezpiecznej architekturze do obsługi aplikacji biznesowych oraz otwartej integracji z systemami zaplecza instytucje z sektora publicznego mogą obniżyć ryzyko i koszty administracyjne ponoszone podczas wdrażania. Architektura ta pozwala im bowiem wykorzystywać już posiadane technologie i jednocześnie skutecznie dokonywać modernizacji.

Oprogramowanie Siebel CRM Public Sector wchodzi w skład platformy technologicznej Oracle iGovernment umożliwiającej działanie w sposób nowoczesny, zintegrowany i inteligentny. Platforma ta pozwala urzędom administracji publicznej modernizować ich infrastrukturę informatyczną, usprawniać mechanizmy świadczenia usług oraz zwiększyć skuteczność i przejrzystość.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl