Oracle wprowadza na rynek pakiet Oracle Social Services Suite


Oracle wprowadza na rynek pakiet Oracle Social Services Suite
2010-04-09
Firma Oracle wprowadziła na rynek nowy pakiet Oracle Social Services Suite zawierający zaktualizowane wersje produktów Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2 i Oracle Policy Automation 10.

Oracle Social Services Suite jest jednym z pierwszych pakietów oprogramowania opracowanych specjalnie dla branży usług socjalnych.

Oferuje on instytucjom świadczącym tego typu usługi kompletną, otwartą i zintegrowaną platformę do zarządzania procesem kwalifikowania osób uprawnionych do świadczeń socjalnych. Dzięki temu upraszcza proces przyznawania uprawnień, zwiększa wydajność pracowników oraz zwiększa efektywność programów socjalnych.

System Siebel CRM Public Sector 8.2 to druga już w ciągu zaledwie jednego roku aktualizacja systemu Siebel CRM dla sektora publicznego zrealizowana w ramach programu „Applications Unlimited”. Wersja ta została wyposażona w nowe funkcje do zautomatyzowanego przyznawania świadczeń socjalnych, zarządzania zasiłkami oraz oceny wniosków o zasiłki, usługodawców i poziomu opieki nad dziećmi. 

Funkcje i zalety pakietu Oracle Social Services Suite i systemu Siebel CRM Public Sector 8.2:

  • Pomaga w szybkim przyznawaniu uprawnień z wykorzystaniem funkcji samoobsługi klientów, w tym zautomatyzowanego kwalifikowania osób uprawnionych; obejmuje funkcję automatycznego weryfikowania uprawnień oraz zasiłków po zmianie uwarunkowań; umożliwia zarządzanie zmieniającymi się zasadami i regułami, zapewniając jednocześnie dokładność i spójność procesu kwalifikacji.
  • Zapewnia usługi wsparcia i ochrony dla dzieci i ich rodzin z wykorzystaniem ocen zagrożenia praw dziecka, wspólnie opracowywanych planów opieki socjalnej obejmujących ustalone cele i działania oraz zgodnych z przepisami.
  • Zarządza środowiskami partnerów wspomagających i dostawców z wykorzystaniem ocen, referencji oraz monitorowania postępów.
  • Przystosowuje przepływy pracy w procesach biznesowych oraz unikatowe zapotrzebowania poszczególnych instytucji na dane klientów poprzez odpowiednią konfigurację (zamiast dostosowywania oprogramowania). Umożliwia szybkie i dokładne wdrażanie przepisów prawnych w całej instytucji oraz w aplikacjach danego przedsiębiorstwa.
  • Pakiet Public Sector Application Integration Architecture Foundation Pack zapewnia obsługę obiektów biznesowych przedsiębiorstw z sektora publicznego oraz integrację pomiędzy modułem Siebel CRM Enterprise - Zarządzanie zgłoszeniami, a modułami Zobowiązania, Zaopatrzenie i Podatki.
  • W systemie Siebel CRM Public Sector 8.2 przyznawanie uprawnień do zasiłków jest zautomatyzowane dzięki integracji z oprogramowaniem Oracle Policy Automation 10, co pozwala obsługiwać złożone reguły programów socjalnych oraz zmiany w uwarunkowaniach. 

Wypowiedzi towarzyszące

„Zaangażowanie firmy Oracle w obsługę potrzeb klientów z branży usług socjalnych jest bezdyskusyjne, zwłaszcza teraz, po wprowadzeniu na rynek pakietu Oracle Social Services Suite oraz najnowszych innowacji zastosowanych w produktach Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2 i Oracle Policy Automation 10” ― powiedział Anthony Lye, wiceprezes ds. systemów CRM w firmie Oracle.

„Osiągnięcia technologiczne udostępniane przez firmę Oracle pomogą tym instytucjom zwiększyć produktywność i obniżyć koszty, a jednocześnie poprawić poziom obsługi ich klientów”.  „W ostatnich latach, z uwagi na wyjątkowo ograniczone budżety, instytucje świadczące usługi socjalne muszą stopniowo wprowadzać kolejne zmiany w ramach migracji na nowocześniejsze rozwiązanie. Oracle udostępnia rozwiązanie komponentowe, które oferuje instytucjom z tej branży możliwą do zaakceptowania i realizacji strategię modernizacji” ― powiedział Thom Rubel, wiceprezes ds. badań w firmie IDC Government Insights. 

Informacje dodatkowe·  Oracle Siebel 8.2 for Public Sector

·  Oracle Policy Automation for Social Services ·  Oracle Applications Unlimited  

 

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

 

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych. 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795 

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl