Oracle wprowadza rozwiązanie Oracle Data as a Service for Customer Intelligence


2015-03-23
Aby pomóc przedsiębiorstwom w lepszym zrozumieniu klientów, firma Oracle wprowadziła rozwiązanie Oracle Data as a Service (DaaS) for Customer Intelligence.

Usługa stanowi część platformy Oracle Data Cloud i została opracowana aby pomóc firmom w czerpaniu i ujednolicaniu wiedzy płynącej z rozrastających się zasobów danych nieusystematyzowanych. Wiedzę tę można wykorzystać, aby uzyskać pełny obraz treści dostarczonych przez klienta w wielu kanałach społecznościowych i korporacyjnych, identyfikować problemy klienta, zrozumieć w jaki sposób opinie klienta wpływają na sprzedaż, a w ostatecznym rozrachunku uzyskać informacje potrzebne do zapewnienia satysfakcji klientów.

Firmy mają obecnie problemy z przetwarzaniem niespotykanej wcześniej ilości danych o klientach. Mimo że wiele przedsiębiorstw ma wgląd w konwersacje w kanałach marketingowych i społecznościowych, to wiele firm nie jest w stanie połączyć ich z danymi pochodzącymi z działu obsługi klienta, aby uzyskać szerszy obraz opinii klientów oraz ich wpływu na ogólną działalność przedsiębiorstwa.
Rozwiązanie Oracle DaaS for Customer Intelligence pomaga firmom zmierzyć się z tymi wyzwaniami dzięki ujednoliceniu danych o klientach ze wszystkich kanałów społecznościowych i korporacyjnych oraz połączeniu ich w zagregowane sygnały o intencjach klientów, obejmujące poruszane przez nich tematy, a także wskaźniki, wątki i odczucia.

Łącząc ze sobą różne źródła nieusystematyzowanych danych o klientach, nowe rozwiązanie platformy Oracle Data Cloud pozwala przedsiębiorstwom szybko identyfikować popularne tematy i pojawiające się problemy oraz lepiej rozpoznawać nastroje wobec marki — a co za tym idzie, uzyskać szerszą wiedzę o klientach i podejmować lepsze decyzje w zakresie produktów i usług.
Za pomocą autorskiego połączenia wyszukiwania słów kluczowych i wyszukiwania boolowskiego, metody LSA oraz przetwarzania języka naturalnego, semantyczny interfejs API Oracle może ułatwić przedsiębiorstwom klasyfikację dowolnego rodzaju wewnętrznych lub zewnętrznych danych nieusystematyzowanych, takich jak logi czatów, formularze, ankiety, komentarze lub fora użytkowników, oraz czerpanie z nich usystematyzowanych informacji. Rozwiązanie Oracle Enriched Social Data Feed, wykorzystujące tę samą technologię, jest w stanie wyodrębnić sygnały z ponad 700 mln wiadomości pochodzących z ponad 40 mln stron serwisów społecznościowych dziennie.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl