Orange reklamuje się ekologicznie
W czerwcu ruszyła kampania Orange reklamująca domowy Internet. Jest ona realizowana na ekoplakacie – nowym, ekologicznym podłożu do druku oferowanym przez Cityboard Media. Z tej okazji na początku czerwca odbyło się w Warszawie spotkanie przedstawicieli Orange, Cityboard Media i mediów.
Podczas spotkania reprezentanci Cityboard Media – Marta Bryła (pełnomocnik zarządu) i Michał Stan (prezes zarządu) opowiedzieli zebranym gościom o genezie wprowadzenia ekoplakatu na polski rynek oraz o szczegółach technicznych tego nowego podłoża do druku.
Przybliżyli także program społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez firmę. Jego filarem jest projekt Oko na eko, w ramach którego firma wdraża rozwiązania przyjazne środowisku. – Wybór proekologicznych rozwiązań staje się nieuchronnie wymogiem – i ze strony konsumentów i partnerów biznesowych. Dlatego właśnie proponujemy klientom korzystanie z ekoplakatu – i dziękujemy Państwu za ten wybór. Mamy nadzieję, że ta kampania będzie dla Państwa zachętą do korzystania z tego produktu w przyszłości – mówił prezes Michał Stan do przedstawicieli Orange.
Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował się na wybór proekologicznego podłoża dla swojej ogólnopolskiej kampanii promującej domowy Internet. – Jesteśmy otwarci na wszystkie nowe rozwiązania w reklamie. Do propozycji Cityboard Media przekonała nas wysoka jakość użytego materiału i fakt, że jest on przyjazny dla środowiska. Dla Grupy TP działania proekologiczne to bardzo ważna część biznesu – komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Grupy TP.
Cityboard Media oferuje ekoplakat jako jedyna i pierwsza firma w Polsce. Po zakończonej kampanii może on zostać przetworzony na regranulat, będący surowcem dla wyrobu przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie lub wykorzystany jako źródło energii. Ekoplakat nie wymaga stosowania wody i kleju: montaż na nośniku odbywa się przy zastosowaniu systemu specjalnych uchwytów, stanowiących autorskie rozwiązanie Cityboard Media. To sprawia, że ekoplakat można przewieszać na inne nośniki czy wykorzystać w późniejszym terminie, a ponadto uniezależnia termin montażu od warunków atmosferycznych.
Druk na ekoplakacie odbywa się z wykorzystaniem najnowszych technologii. Nowe podłoże zapewnia odwzorowanie kolorów, powodując, że reklama wygląda tak samo dobrze na plakacie i na ekranie komputera. Cechy ekoplakatu gwarantują wysoką jakość reklamy: jest odporny na działanie czynników zewnętrznych, więc reklama na nim umieszczona zachowuje swój wygląd przez cały okres ekspozycji, a to wpływa korzystnie na percepcję reklamy i wizerunek klienta.
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada
Specjalista ds. PR Cityboard Media
Mail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404
Cityboard Media Sp. z o.o.
Ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
www.cityboard.pl
Agnieszka Sabat
Senior Account Executive
Mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl
Tel: 0 22 511 13 85
Agencja 21
ul. Brukselska 44A lok. 4
03-973 Warszawa
www.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|