Oranżada Hellena w kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie!
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej.
Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Głównym bohaterem kampanii jest Kuba Wojewódzki, który towarzyszy marce już od kilku lat. Ten znany dziennikarz i celebryta w charakterystyczny dla siebie sposób wskazuje doceniane na całym świecie osiągnięcia rodaków. Przypomina, że Polacy są zdolni do rzeczy wielkich właściwie we wszystkich dziedzinach życia, a jedną z tych, która wyszła im wybitnie jest Oranżada Hellena.
Aktywności reklamowe obejmują telewizję i Internet. Na ich potrzeby przygotowano dwa spoty po 30 sek. i dwa spoty po 15 sek. Są one wyświetlane w najbardziej zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, a także kanałach tematycznych. Kampania internetowa realizowana jest w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instragram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży.
Działania mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku brandu Oranżada Hellena jako polskiej marki, dotarcie do nowych grup konsumentów i wzrost sprzedaży napojów. Kampania, prowadzona pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, podkreśla pochodzenie produktu, a tym samym promuje Oranżadę Hellena przez pryzmat patriotyzmu ekonomicznego. Bieżąca kampania potrwa do końca czerwca.
Producentem spotu jest Papaya Films. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Nadesłał:
KMC
|