Orient Express na nietypowym evencie w Polsce!


Orient Express na nietypowym evencie w Polsce!
2009-03-13
Agencja Sound of Music poprowadziła historyczny pociąg, który w niezapomnianą podróż zabrał pasażerów Hewlett-Packart i Microsoft. Trasa od Paryża do Istambułu połączyła Zachód Europy ze Wschodem, a wszystko w jedną karnawałową noc.

W przedziałach expressu zasiadło 400 gości - ludzi biznesu, kluczowych partnerów HP i Microsoft. Noworoczny bal w podróży - tak uhonorowano ubiegły rok współpracy i przywitano nowy.

W scenariusz wieczoru wpisano różnorodne atrakcje - od tańca, przez magię, aż do występu gwiazdy dużego formatu. Oryginalne kostiumy, aktorzy wcielający się w najróżniejsze role, a także zmieniające się za „wirtualnymi oknami" krajobrazy - wszystko to stworzyło iluzję nieistniejącego świata, do którego w tumanach pary z lokomotywy przenieśli się pasażerowie Orient Expressu.

- Nasz pociąg rozwinął szybkość przyprawiającą o zawrót głowy! Kreatywny team Sound of Music miał okazję stworzyć i zrealizować pomysł, scenografię oddającą klimat eleganckiej wyprawy w duchu historycznej trasy Orient Expressu. Komfort, luksus i bogactwo - w takich warunkach bawili się tej nocy zaproszeni goście.

Na każdej stacji mogli zobaczyć lokalne atrakcje - mówi Regina Paupa, event manager Sound of Music.

Sound of Music ma na koncie już 5-letnią współpracę z Hewlett-Packart, firmą świadczącą globalnie usługi informatyczne. Przy realizacji Orient Expressu zaangażowano profesjonalne ekipy oświetleniowe, nagłośnieniowe, tancerzy oraz aktorów znanych z telewizji i warszawskich teatrów.
Sound of Music, to jedna z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. W jej ponad 10 letnią historię wpisują się setki realizacji wyznaczających często kierunki rozwoju eventu na naszym rynku. Począwszy od kameralnych, często utrzymywanych w najgłębszym sekrecie działań przygotowywanych dla największych gwiazd polskiej muzyki lub biznesu poprzez skomplikowane akcje off roadowe, na spektakularnych masowych eventach skończywszy.

Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami i, co wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami - Iberia Motor Company, AccelorMittal, Helwett - Packard, ING Bank, Intel, Sege Symfonia, DuPoint itd.  Tylko w bieżącym roku SOM zrealizował ponad 120 imprez. Do historii agencji przejdą niewątpliwie: „Sikorsky Air Craft" - premiera helikoptera Black Hawk, HP Enterprise Technology Summit czy Euro 2008 dla Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie. Sound of Music posiada również zaszczyt realizowania największych eventów Intel z udziałem Roberta Kubicy. W ramach tego projektu agencja zrealizowała m.in. „Intel Racing Tour" - roadshow po Polsce, Spotkanie z Robertem Kubicą na torze kartingowym w Wackersdorf (Niemcy), czy „Driver Day" - jazdy z Robertem Kubicą na Bemowie.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl