OTTO rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną byss.pl
Grupa Otto, właściciel najpopularniejszego sklepu internetowego w Niemczech rozpoczyna współpracę z byss.pl. Głównym zadaniem agencji będzie egzekucja kompleksowej strategii działań on-line, w tym tworzenie materiałów dedykowanych kampanii marketingowej on-line.
W przetargu zwyciężyliśmy wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla Otto.pl. Zakres naszej współpracy, oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w Internecie, obejmie także działania PR. Jesteśmy bardzo dumni, że tak znana marka dołączyła do grona naszych Klientów. Ten projekt jest dla nas bardzo ciekawym wyzwaniem i to na bardzo trudnym polu jakim jest polski e-commerce - mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl
OTTO proponuje swoim klientom ponad 15 000 produktów 246 światowych marek, takich jak Calvin Klein, Laura Scott, Esprit, s.Oliver, Triumph, Geox, Adidas, Puma, Mustang, Levi’s, Wrangler, czy Tom Tailor.
Witryna www.otto.pl powstała na nowoczesnej platformie internetowej iShop.
Nadesłał:
Sebastian Bazylak
|