OTTO rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną byss.pl


2011-03-28
Grupa Otto, właściciel najpopularniejszego sklepu internetowego w Niemczech rozpoczyna współpracę z byss.pl. Głównym zadaniem agencji będzie egzekucja kompleksowej strategii działań on-line, w tym tworzenie materiałów dedykowanych kampanii marketingowej on-line.
Grupa Otto jest największym na świecie detalistą internetowym, oferującym produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad 120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W Niemczech marka znana jest od ponad 60 lat i zajmuje I miejsce wśród sklepów internetowych z odzieżą. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Do wieloetapowego przetargu na obsługę marketingową marki stanęło kilka agencji, spośród których wyłoniona została agencja byss.pl.

W przetargu zwyciężyliśmy wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla Otto.pl. Zakres naszej współpracy, oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w Internecie, obejmie także działania PR. Jesteśmy bardzo dumni, że tak znana marka dołączyła do grona naszych Klientów. Ten projekt jest dla nas bardzo ciekawym wyzwaniem i to na bardzo trudnym polu jakim jest polski e-commerce - mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl

OTTO proponuje swoim klientom ponad 15 000 produktów 246 światowych marek, takich jak Calvin Klein, Laura Scott, Esprit, s.Oliver, Triumph, Geox, Adidas, Puma, Mustang, Levi’s, Wrangler, czy Tom Tailor.

Witryna www.otto.pl powstała na nowoczesnej platformie internetowej iShop.

Nadesłał:

Sebastian Bazylak

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl