OTWARCIE NOWEGO SKLEPU LIDL W WARSZAWIE


2017-03-15
Już 16 marca o godzinie 8:00 przy ul. Wołoskiej 16 otwarty zostanie nowy sklep sieci Lidl w Warszawie.

Już 16 marca o godzinie 8:00 przy ul. Wołoskiej 16 otwarty zostanie nowy sklep sieci Lidl w Warszawie. Z okazji otwarcia zapraszamy do udziału w specjalnie przygotowanych atrakcjach oraz na zakupy w promocyjnych cenach.
W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl m.in.: w  ramach „Chrupiące z  Pieca” – chleby niezawierające konserwantów oraz pyszne bułki, wędliny „Pikok”, mięso „Rzeźnik” czy świeże owoce  i  warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, w  tym produkty z linii BIO.  
Firma Lidl od lat nieustannie współpracuje  z  polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i  mniejszych, lokalnych dostawców. W  asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”. 

W okresie od czwartku 16 marca do niedzieli 26 marca wiele artykułów objętych zostanie specjalnymi promocjami cenowymi.

W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się  średnio trzy razy w  tygodniu. W  nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach! W dzień otwarcia na klientów czekać będą specjalnie przygotowane atrakcje i zabawy, również dla najmłodszych. 
 
Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1200 m2. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 25 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 22:00, a w niedzielę od 9:00 do 20:00. Ponadto dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy ok. 50  miejsc parkingowych. Sklep Lidl został zaopatrzony w podgrzewane schody zewnętrzne oraz rampę dla osób niepełnosprawnych.

„Cieszymy się, że nasze sklepy stały się miejscem codziennych zakupów dla milionów Polaków. Strategią naszej firmy jest zapewnienie klientom szerokiej oferty produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych, niskich cenach. Zapraszamy wszystkich klientów do nowej placówki w Warszawie” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl 

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: 

* odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych
* oświetlenie LED 
* szklana witryna maksymalizująca wykorzystanie światła dziennego



Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.  

Nadesłał:

amuska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl