Outdoor w wersji eko – trwa ekologiczna autopromocja Cityboard Media
Trwa kampania Cityboard Media promująca ekoplakat. Autopromocyjne plakaty wydrukowane na ekoplakacie od kwietnia zmieniają miasta i lokalizacje, udowadniając tym samym zalety najnowszego produktu z portfolio firmy.
W ramach kampanii, która ruszyła w kwietniu br., 40 autopromocyjnych plakatów zmienia miasta i lokalizacje. Wyjątkowa trwałość zarówno samego materiału, jak i barw eksponowanego na nim layoutu, umożliwia wielokrotne wykorzystywanie jednego plakatu i możliwość zorganizowania „kampanii wędrującej".
Taki właśnie charakter ma trwająca od kilku miesięcy kampania autopromocyjna ekoplakatu. Oprócz cech podłoża do druku umożliwia ją także specjalny system montażu ekoplakatu: za pomocą uchwytów, bez użycia kleju i wody. - Stosowanie ekoplakatu w reklamie zewnętrznej to liczne korzyści: tak dla środowiska jak i klienta, który decyduje się na to rozwiązanie. Wielokrotny użytek plakatu to oszczędność kosztów - ale także oszczędność energii i materiałów potrzebnych do wyprodukowania materiału promocyjnego. Ponadto, dzięki odporności na działanie czynników zewnętrznych, reklama zachowuje swój pierwotny wygląd przez cały okres ekspozycji, a to wpływa korzystnie zarówno na percepcję reklamy jak i wizerunek klienta - tłumaczy Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Citybioard Media. Ekoplakaty autopromocyjne można było do tej pory zobaczyć w Warszawie i Poznaniu. Obecnie eksponowane są w Krakowie.
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktykówreklamy ze środowiskiem naukowym. W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard Media
Mail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404
Cityboard Media Sp. z o.o.
Ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
www.cityboard.pl
Anna Koper Account Executive
Mail: anna.koper@agencja21.pl
Tel: 0 22 511 13 85
Agencja 21
www.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|