Outsourcing sprzedaży ciekawą alternatywą na rozwój działań handlowych !


2011-01-24
Sprawdź w jaki sposób możesz zoptymalizować działania handlowe. Dowiedz się w jaki sposób ograniczyć koszty, zachowując jednocześnie efektywność sprzedaży swojej oferty.

W obecnych czasach coraz więcej przedsiębiorców boryka się z utrudnieniami, związanymi z rozwojem sprzedaży swojej oferty produktowej, jak również optymalizacją kosztów organizacji działań handlowych.

Rosnące koszty zatrudnienia, wzrastające oczekiwania płacowe handlowców, a także coraz większa konkurencja, generująca podaż w danej branży powoduje, iż wiele firm po prostu nie stać na zatrudnienie odpowiednich specjalistów, wyposażenie ich stanowisk pracy oraz zapewnienie podstawowych narzędzi, umożliwiających dotarcie z ofertą do potencjalnych odbiorców. Jak zareagować w takiej sytuacji? Otóż ciekawą alternatywą może okazać się tzw. outsourcing sprzedaży, czyli powierzenie działań sprzedażowych wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej, posiadającej odpowiednią infrastrukturę, kadrę pracowniczą oraz kontakty, dzięki którym łatwiej będzie dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

„Outsourcing sprzedaży to bardzo popularna metoda działań na rynkach zagranicznych, która ma jedną zasadniczą zaletę, bardzo istotną w dzisiejszych realiach rynkowych, mianowicie pozwala w znaczny sposób ograniczyć koszty działań handlowych przy jednoczesnym zachowaniu ich wysokiej efektywności" - mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor Zarządzający firmy doradczej RP CONSULTING.

„Jednocześnie wartym podkreślenia jest, że wśród polskich przedsiębiorców wzrasta świadomość i poszukują alternatywy dla optymalizacji działań handlowych. Taka sytuacja wydaje się być koniecznością, a outsourcing sprzedaży posiada z pewnością wiele zalet" - dodaje.

RP CONSULTING działa na rynku od 2006 roku i prowadzi obsługę doradczą firm w zakresie zarządzania i rozwoju działalności. Firma oferuje kompleksowe doradztwo strategiczne, doradztwo marketingowe oraz outsourcing biznesowy i techniczny, ukierunkowany w szczególności na outsourcing sprzedaży. Zajmuje się także doradztwem w zakresie funduszy europejskich oraz dotacji unijnych, specjalizując się w działaniu 6.1. PO IG - „Paszport do Eksportu".

Domeną firmy są wszelkiego typu opracowania strategiczne, takie jak: strategie i plany marketingowe, a także plany rozwoju eksportu. Specjalizuje się ponadto w szeroko pojętej promocji i reklamie, w tym promocji w Internecie. Firma posiada własne studio reklamy, prowadzi różnego typu projekty marketingowe oraz współtworzy sieć internetowych serwisów informacyjno-reklamowych, działających w branży turystycznej - Turystyczna Platforma Informacyjna POLSKA-NEWS. 

Źródło: www.rpconsulting.pl

Nadesłał:

rafal@krakow-news.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl