Outsourcing Star dla Voice Contact Center


Outsourcing Star dla Voice Contact Center
2014-01-17
Voice Contact Center – wchodzący w skład Grupy Outsourcing Experts – otrzymał nagrodę Outsourcing Star w kategorii Call i Contact Center. Spółka została doceniona za największy procentowy wzrost kampanii incoming w 2013 roku.
Outsourcing Stars to nowa inicjatywa Fundacji Pro Progressio, wydawcy magazynu Outsourcing&More oraz serwisu Outsourcingportal.pl. Celem konkursu jest wyłonienie najszybciej rozwijających się firm na polskim rynku outsourcingowym. Organizatorzy otrzymali ponad 120 zgłoszeń w 12 kategoriach. Nagrody zostały wręczone zwycięzcom podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 stycznia 2014 roku.

Voice Contact Center otrzymał statuetkę Outsourcing Star za największą dynamikę wzrostu projektów incoming. Działania z tego zakresu spółka realizuje m.in. dla klientów z branży wydawniczej, ubezpieczeniowo - finansowej oraz FMCG. To już druga w ostatnim czasie nagroda dla Voice Contact Center za obsługę kampanii przychodzących. W czerwcu 2013 roku tytuł Telemarketera Roku w kategorii inbound zdobył konsultant z warszawskiego oddziału spółki - Maciej Wyrwik. Wyróżnienie w tym konkursie Voice Contact Center zdobył także w 2012 roku.

Outsourcing Star to kolejna, niezwykle cenna dla Voice Contact Center nagroda. Bardzo cieszę się, że znaleźliśmy się w gronie tak szacownych laureatów. Rosnąca ilość realizowanych przez nas kampanii to efekt codziennej, ciężkiej pracy całego zespołu naszej spółki. To także dowód na to, że klienci doceniają jakość naszych rozwiązań, a satysfakcja odbiorców naszych usług jest dla nas absolutnym priorytetem - powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.

W swojej 5-letniej historii Voice Contact Center został doceniony już w kilku prestiżowych konkursach branżowych. Spółka dwukrotnie zdobyła statuetkę Call Center Awards w kategorii Zespół Call Center (2012) oraz Manager Roku (2011). W 2011 roku Voice Contact Center został nagrodzony w kategorii Telemarketing w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow 2011. W styczniu tego samego roku spółka zajęła również pierwsze miejsce w kategorii „Dosprzedaż usług telekomunikacyjnych roku 2010" w konkursie dla zewnętrznych partnerów Netii.

W 2013 roku Voice Contact Center zwiększył ilość stanowisk w swojej łódzkiej lokalizacji. Obecnie firma w dwóch centrach operacyjnych (Łódź i Warszawa) zatrudnia 550 konsultantów.

Nadesłał:

Outsourcing Experts (Grupa OEX)
http://www.oex.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl