Outsourcing usług IT – czy warto?
Każdy kto chociaż raz poszukiwał pracownika do działu IT w swojej firmie, wie jak trudno jest dziś znaleźć prawdziwego fachowca. Gdy już przejdziemy przez trudny i długi proces rekrutacji i znajdziemy wymarzonego kandydata, spotykamy się z dużą ilością problemów.
Rozwiązaniem takiej sytuacji może okazać się outsourcing usług IT.
Outsourcing IT to najlepsza recepta na codzienne problemy informatyczne, zapewnienie spokoju użytkowników i ciągłości biznesu bez przestojów. Nie każda firma może sobie pozwolić na zatrudnienie etatowego informatyka. Stworzenie miejsca pracy to stałe miesięczne koszty związane z wynagrodzeniem i administracją. Dodatkowo różnorodność problemów może stanowić wyzwanie nawet dla najlepszych specjalistów, którzy nie zawsze będą mieli dostęp do sieci firmowej 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zazwyczaj outsourcing usług IT odbywa się poprzez specjalnie dedykowaną infolinię, tzw. Helpdesk oraz zespół inżynierów świadczących wsparcie zdalne w trybie 24/7. Dzięki temu można pomóc Klientom w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Zaletą takiego rozwiązania jest szybki czas reakcji
i duża elastyczność. W sytuacjach, w których zdalne rozwiązanie problemu nie jest możliwe wysyłani są specjaliści na miejsce awarii. Outsourcing usług IT to przedewszystkich duża oszczędność czasu
i kosztów dla każdego przedsiębiorstwa.
Forma współpracy na zasadzie outsourcingu usług IT cieszy się wśród naszych Klientów dużą popularnością - mówi Jakub Szwedzik Dyrektor Operacyjny firmy Nespro - Poza pomocą zdalną, dodatkowo dla Klientów szczególnie ceniących sobie komfort i bezpieczeństwo rekomendujemy rozwiązanie polegające na delegowaniu specjalisty IT, który zapewni bieżące wsparcie w siedzibie Klienta - dodaje.
Podobnie jak to odbywa się na zachodzie, również w Polsce firmy dążą do ciągłej optymalizacji wszystkich procesów i związanych z nimi kosztów. Kto wie, czy w niedalekiej przyszłości większość firm nie będzie korzystało z usług firm zewnętrznych i zrezygnuje tym samym z utrzymywania wewnętrznego działu IT.
Źródło artykułu: Nespro Sp. z o.o.
Firma Nespro z sukcesami świadczy usługi IT na zasadzie outsourcingu. Outsourcing IT w wykonaniu Nespro to sztab doświadczonych ludzi, trzymających rękę na pulsie, dbających o nieprzerwane funkcjonowanie systemów informatycznych tak, aby Klient mógł skupić się na rozwijaniu biznesu. Poza świadczeniem profesjonlanych usługi IT, fima Nespro specjalizuje się również w dostawach sprzętu IT i oprogramowania. Kontakt: www.nespro.pl, nespro@nespro.pl, +48 22 300 16 16
Nadesłał:
Nespro Sp. z o.o.
|