Outsourcing usług sprzątania
Deleguj obowiązki, a sam zarabiaj! Korporacje doskonale wiedzą, że zlecanie usług na zewnątrz służy zwiększaniu wartości, jaką firma przedstawia dla udziałowców. Zlecenie takie pozwala organizacji skupić się na celach strategicznych oraz realizowaniu przyjętej misji.
Usługa outsourcingu personelu sprzątającego
W największym skrócie outsourcing sprzątania polega na zatrudnieniu zewnętrznej firmy sprzątającej do wykonania określonych prac porządkowych. Outsourcing sprzątania ma całe mnóstwo zalet. Przede wszystkim pozwala na obniżenie kosztów usługi. Nie wymaga zatrudniania dodatkowych pracowników do sprzątania. Nie trzeba się martwić o zakup środków czystości oraz o rozplanowanie czasu pracy pracowników sprzątających.
Z roku na rok outsourcing sprzątania staje się coraz bardziej popularny. W grę wchodzi nie tylko sprzątanie pomieszczeń biurowych czy sprzątanie wspólnot mieszkaniowych, ale także sprzątanie hoteli czy szpitali.
„Firmy, które się do nas zgłaszają, najczęściej szukają tańszego rozwiązania niż etatowy pracownik sprzątający, za którego należy ponosić odpowiedzialność. Takie osoby, zatrudniające się w tego typu miejscach wymagają wysokiej pensji oraz zabezpieczenia w postaci umowy o pracę. To wiąże się z dużymi kosztami, a także koniecznością szukania zastępstwa na czas urlopów czy zwolnień lekarskich – które, nie oszukujmy się, każdy bierze. Korzystając z usług firm sprzątających – takich jak nasza, koszty utrzymania maleją nawet o połowę, a klient ma pewność, że w umówionym terminie pojawi się podwykonawca, który doprowadzi biuro, czy magazyn do idealnego porządku. Dlatego nie możemy narzekać na brak zainteresowania! Szczegółową ofertę znajdą Państwo na naszej stronie www.eclear.pl” - zdradza nam w rozmowie Konrad Jałoszyński, Prezes Warszawskiej firmy eClear Serwis sprzątający zajmującej się usługami takimi jak sprzątanie biur, czy prace porządkowe w centrach handlowych.
Zalety outsourcingu sprzątania
Podstawowa korzyść – płynąca z pozbycia się funkcji ubocznych i pomocniczych, będąca głównym argumentem przemawiającym do tej pory za outsourcingiem – to redukcja kosztów. Tradycyjnie outsourcing stosowany jest wówczas, gdy dostępne zasoby zewnętrzne są tańsze od wewnętrznych. Coraz istotniejsze jednak zdają się być inne czynniki, takie jak: dążenie do realizacji usług na najwyższym poziomie, specjalizacja pracy, koncentracja na funkcjach biznesowych, dostęp do specjalistycznej wiedzy. Outsourcing pozwala na koncentrację sił, środków i procesów zarządczych na zasadniczych celach firmy. Organizacja osiąga lepsze wyniki i rośnie jej wartość rynkowa. Firma zwiększa elastyczność swoich działań, a poprzez oszczędność czasu i zasobów ludzkich – również wydajność.
Ty masz prowadzić firmę, poświęcić czas na wymyślanie i udoskonalanie produktów, pielęgnować idee, łapać nowe pomysły, spotykać się z klientami. Jednym słowem – rozwijać się! Wszelkie czynności dodatkowe, choć konieczne, tylko ci w tym przeszkadzają. Rozwiązanie? Pomyśl o outsourcingu!
Nadesłał:
kondzio-2005
|