Outsourcing zarządzania nieruchomościami – zysk bez problemów
Zarządzanie nieruchomościami, w szczególności dużymi kompleksami biurowymi, to skomplikowany proces, wymagający wysokich kompetencji i doświadczenia. Dobre zarządzanie przekłada się na biznesowe znaczenie nieruchomości a także na poziom zaufania obecnych i przyszłych najemców. Dlatego coraz częściej zarządzanie nieruchomościami oddaje się w ręce wyspecjalizowanych firm świadczących kompleksowe usługi w tym zakresie. Jednym z pionierów na rynku outsourcingu zarządzania nieruchomościami jest firma Conection. Od ponad 10 lat ogranicza do minimum niedogodności i maksymalnie zwiększa zyski osiągane przez ich klientów - właścicieli nieruchomości.
W Polsce istnieje wiele firm, które budują komercyjne nieruchomości, takie jak: biurowce, parki biznesowe czy handlowe Ze względu na złożoność procesu tylko niektórzy decydują się na długookresowe zarzadzanie tymi obiektami po ich oddaniu. Zarządzanie nieruchomością to nie tylko utrzymywanie go w czystości, ale także obsługa techniczna, zapewnienie ochrony, zarządzanie kosztami i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości. Dlatego najczęściej zleca się je wyspecjalizowanym firmom. Jednym z pionierów na rynku nadzoru nieruchomościami jest firma Conection. Firma nie tylko zarządza nieruchomościami, ale także przeprowadza audyty kosztów eksploatacyjno-technicznych, nadzoruje dostawy mediów oraz usług telekomunikacyjnych, a także przeprowadza kompleksowe prace adaptacyjne i remontowe.
- Zadowolony klient to nasza wizytówka i najlepsza reklama na przyszłość - mówi Małgorzata Bałko, prezes firmy Conection.
Outsourcing zarządzania przynosi przede wszystkim korzyści finansowe. Dzięki umiejętnemu inwestowaniu środków finansowych właścicieli oraz ograniczeniu kosztów administracyjnych do niezbędnego minimum, można zaoszczędzić znaczne kwoty i przeznaczyć je m.in. na wykonanie zaległych lub planowanych remontów oraz inwestowanie w podnoszenie estetyki nieruchomości i jej wartości ekonomicznej.
Klientem Conection jest między innymi Kraków Business Park - jedno z najnowocześniejszych centrów biurowych w naszej części Europy. Powstało ono w 1997 roku i od tego momentu wzbudza duże zainteresowanie zagranicznych inwestorów. Cała inwestycja małopolskiego centrum biznesowego - od projektu przez wykończenie, oparta została na już istniejących amerykańskich budynkach, których wysoki standard stał się priorytetem w przenoszeniu tegoż przedsięwzięcia na polski grunt. Swoje siedziby mają tu wielkie międzynarodowe firmy jak: Shell, HSBC, UBS, Amway, UPM czy Asseco.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|