Paczkomaty InPost rewolucjonizują szybkość i wygodę napraw gwarancyjnych firmy Samsung


2013-04-03
Paczkomaty InPost rozpoczęły stałą obsługę logistyczną napraw gwarancyjnych sprzętu firmy Samsung. To modelowy przykład realizacji logistyki odwróconej, dzięki której rośnie satysfakcja Klientów firmy Samsung.

Paczkomaty InPost wprowadziły funkcję logistyki odwróconej jako pierwsze w Polsce. Od listopada 2012 r. obsługują logistycznie naprawy gwarancyjne i poza gwarancyjne produktów firmy Samsung. Po udanym pilotażu na wybranym asortymencie, Paczkomaty InPost i firma Samsung planują rozszerzyć owocną współpracę.

"To całkowicie pionierska usługa umożliwia nadawanie sprzętu z ponad 700 Paczkomatów InPost w całym kraju. Klient nie musi już czekać na kuriera lub w kolejce w sklepie, w którym kupił sprzęt” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.

 

„Widzimy duży potencjał w obsłudze logistycznej napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga przez Paczkomaty InPost. Okres pilotażu pokazał, że znacząco zwiększa ona satysfakcję klientów i skraca czas jaki musi on poświęcić na realizację naprawy gwarancyjnej. Jesteśmy obecnie jedynym producentem sprzętu oferującym tą innowacyjną metodę.” – mówi Konrad Szewczak, Service Administration Systems Development Specialist, Samsung Polska.

 

Dzięki usłudze Paczkomatów InPost zwrot sprzętu Samsunga jest niezwykle prosty. Wystarczy krótka rozmowa telefoniczna z Centrum Obsługi Samsung, by załatwić wszelkie formalności. Następnie Klient otrzymuje sms z kodem umożliwiającym nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie InPost. Nie musi już czekać na kuriera, może nadać przesyłkę w jednym z 700 Paczkomatów InPost, o każdej porze dnia i nocy. Co więcej, Klient nie płaci za paczkę, nie musi jej nawet adresować. Usługa jest w pełni bezpieczna – system monitoringu i nagrania video pozwalają śledzić każdy etap przesyłki.

 

„Już kilka minut po telefonie mogłem oddać sprzęt do naprawy. To dużo wygodniejsze niż czekanie na kuriera, który przyjechać mógł dopiero następnego dnia kiedy akurat mnie nie byłoby w domu. Wszystko załatwiłem w niecałe 25 minut. Nadałem paczkę jadąc do supermarketu po zakupy. Mogłem na bieżąco śledzić status mojej przesyłki i reklamacji. Dzień po naprawie mój telefon Samsung był w tym samym Paczkomacie gdzie go nadałem, a zaproszenie po odbiór dostałem sms’em” – opowiada klient z Nowego Sącza.

  Logistyka odwrócona staje się coraz ważniejszą usługą także dla branży e-commerce. Szczególnie w związku z dyrektywą UE, która ujednolica sposób funkcjonowania e-sklepów i wydłuża czas, w którym Klient może dokonać zwrotu towaru. Logistyka odwrócona Paczkomatów InPost umożliwia łatwą i szybką obsługę zwrotów, wymian, czy reklamacji towaru. Klient sklepu internetowego, który współpracuje z Paczkomatami InPost, może bezpłatnie zwrócić towar korzystając z portalu szybkiezwroty.pl. Z usługi korzysta już kilkadziesiąt sklepów, m.in.: Czasnabuty.pl, eastend.pl, winsport.pl, willsoor-shop.pl

Nadesłał:

RC2

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl