PageGroup „najbardziej zaangażowaną w komunikację firmą rekrutacyjną” według rankingu LinkedIn


2015-10-15
LinkedIn zaprezentował listę 25 firm rekrutacyjnych, których jakość komunikacji wśród profesjonalistów zasłużyła na wyróżnienie. Na pierwszym miejscu znalazła się PageGroup, nagrodzona za aktywną obecność w serwisie LinkedIn trzech swoich marek – Page Executive, Michael Page oraz Page Personnel.

Firmy takie jak PageGroup prowadzą na LinkedIn precyzyjnie targetowane kampanie marketingowe, w oparciu o regionalne strategie komunikacyjne. Ustalają, na czym zależy odbiorcom i przygotowują zgodną z ich oczekiwaniami treść. Im lepiej jest ona dopasowana, tym bardziej prawdopodobne, że będzie wartościowa dla odbiorców i zainspiruje ich do działania” – napisała na firmowym blogu Angela Bertolo, Senior Marketing Manager w LinkedIn.

 

Tworząc ranking, LinkedIn brał pod uwagę wiele czynników, w tym: zasięg komunikacji, zaangażowanie, wskaźnik talent brand oraz siłę content marketingu, prowadzonego w tej społeczności. Działania użytkowników obserwujących profil firmy oraz aktywność jej własnych pracowników miały także kluczowe znaczenie.

 

Yannick Coulange, CEO PageGroup w Polsce, powiedział: „Nieustannie szukamy nowych sposobów na wykorzystanie nowoczesnych technologii, a LinkedIn stanowi kluczowy element naszej strategii komunikacyjnej. Stworzenie profilu w tym serwisie pozwoliło nam zbliżyć się do klientów i kandydatów. Dzięki niemu możemy na bieżąco dostarczać im informacje o trendach w branży i na rynku pracy, porady zawodowe, ogłoszenia o pracy oraz usługi rekrutacyjne. Ogromnie cieszy nas uznanie ze strony LinkedIn, a otrzymana nagroda jest świadectwem najwyższego zaangażowania całego zespołu marketingowego PageGroup.”

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl