Panorama Firm stawia na internet w kampanii reklamowej


Panorama Firm stawia na internet w kampanii reklamowej
2010-08-27
Eniro Polska rozpoczyna kampanię reklamową. Panorama Firm jest zaprezentowana jako skuteczne medium informacyjne i reklamowe w Internecie, dlatego centralne miejsce w reklamach zajmuje wyszukiwarka teleadresowa www.pf.pl. Kampania pot

W domu, w pracy, prywatnie lub biznesowo - są różne sytuacje, w których potrzebujemy informacji. Dlatego każdego dnia miliony użytkowników sięgają do yellow pages.

Są użytkownicy, którzy nadal wolą książki (np. ze względu na ograniczony dostęp do internetu), niektórzy preferują wyłącznie internet a jeszcze inni szukają informacji w obydwu mediach. Internet daje klientom i użytkownikom nowe możliwości, m.in. aktualność danych, precyzyjny i logiczny algorytm wyszukiwania, łatwiejszy dostęp do informacji oraz precyzyjne kryteria wyszukiwania. Dzięki temu użytkownik szybko znajdzie dokładnie to czego szuka w sieci. Obecnie w ofercie Panoramy Firm są dostępne pakiety, czyli ogłoszenie w internecie i w książce. To sprawia, że w każdej sytuacji Panorama Firm dostarcza użytkownikom informacji, a firmom - klientów.

- Internet stawia nowe możliwości przed Panoramą Firm. Z www.pf.pl korzysta prawie 4 mln użytkowników* miesięcznie, inwestujemy w nowe produkty internetowe oraz rozwiązania mobilne, np. ostatnio uruchomiona aplikacja na Iphone i telefony komórkowe. W kampanii podkreślamy że Panorama Firm to także precyzyjna wyszukiwarka firm, produktów oraz usług. Jesteśmy ekspertami w wyszukiwaniu lokalnym, a dzięki temu nasi użytkownicy znajdą to, czego szukają w dogodniej dla siebie lokalizacji. Unikalność naszego produktu polega na tym, że 100% naszych użytkowników to potencjalni klienci dla reklamodawców, dlatego kampania wspiera również sprzedaż - wyjaśnia Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i Grupy Produktów.

W kampanii wykorzystano trzy popularne branże: meble, restauracje oraz nieruchomości. Przy każdej znajduje się symbol, który ją opisuje, np. meble - czerwona sofa. Kampanii towarzyszy hasło „znajdziesz łatwo", które wzmacnia przekaz dotyczący łatwości wyszukiwania informacji w serwisie i podkreśla niedawno wprowadzone zmiany, m.in. precyzyjny i logiczny algorytm wyszukiwania, dzięki któremu użytkownik znajdzie dokładnie to, czego szuka.

Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za zakup mediów.

www.pf.pl to najczęściej odwiedzana wyszukiwarka teleadresowa, zawierająca największą, kompletną i aktualną bazę teleadresową na rynku. Obecnie zawiera informacje o około 1,9 mln firm. *źródło:

Megapanel, PBI/Gemius, maj 2010 r.

Nadesłał:

IwonaDG

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl