Partnerzy FEN z jeszcze większym wsparciem technicznym


Partnerzy FEN z jeszcze większym wsparciem technicznym
2009-09-17
Konsorcjum FEN – dystrybutor rozwiązań IT - uruchomiło dla swoich partnerów system Helpdesk. Nowe rozwiązanie ma ułatwić i usprawnić komunikację z Działem Wsparcia Technicznego FEN.

System Helpdesk jest dostępny przez internet, za pośrednictwem strony - help.fen.pl  - gdzie każdy klient może założyć własne konto i zgłaszać ewentualne problemy z konfiguracją sprzętu lub zadawać pytania, na które odpowiadać będą inżynierowie Konsorcjum FEN. Każde zgłoszenie otrzyma indywidualny numer, a o zmianie jego statusu użytkownik będzie informowany e-mailem. System umożliwia również przeglądanie historii zgłoszeń, zarówno tych znajdujących się w realizacji, jak i tych już zakończonych.

„Helpdesk to kolejna forma wsparcia udzielanego przez FEN dla dystrybuowanych produktów. Chcemy, aby nasi partnerzy i klienci mieli poczucie, że mogą liczyć na naszą pomoc nie tylko w procesie sprzedaży, ale również po zakupie rozwiązania. Jest to zgodne ze strategią działania Konsorcjum FEN jako dystrybutora z wartością dodaną, wedle której działaniom handlowym towarzyszy kompleksowe wsparcie techniczne i marketingowe" - podkreśla Łukasz Naumowicz, Technical Support Unit Manager w Konsorcjum FEN Sp. z o.o.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl