Pasztet markiPodlaski – zawsze na czasie


Pasztet markiPodlaski – zawsze na czasie
2012-05-16
Z początkiem maja wystartowała kampania DROSED promująca znany i lubiany przez Polaków Pasztet Podlaski. Zabawne i przewrotne hasła mają trafić do młodszego konsumenta.

W maju i czerwcu na nośnikach typu outdoor w dużych miastach Polskim.in. Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie oraz w autobusach, radiui internecie pojawiła się reklama oparta na 3 hasłach – „Nie ma Podlaskiego, nie robię”, „Nie ma Podlaskiego, nie sprzątam” i „Nie ma Podlaskiego, nie wstaję”.Prezentuje ona w dowcipny sposób codzienne funkcjonowanie Polaków w sytuacji, w której zabrakłoby Pasztetu Podlaskiego. Akcja ma przypomnieć o kultowym produkcie,a także budować świadomość i rozpoznawalność marki w grupie młodszych konsumentów.

 

Główną cechą produktu, jaka została podkreślona w kampanii, jestjego ponadczasowość. Podlaski był, jest i będzie głównym „bohaterem” codziennych śniadań, bo „stawia na nogi”, „jest w porządku” i motywuje do pracy. Dlatego warto mieć Pasztet Podlaski w swojej ofercie, gdyż znika z półki sklepowej średnio co sekundęi cieszy się zaufaniem konsumentów od ponad 30 lat.

 

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na stronie www.drosed.com.pl

 

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl