Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w nowej kampanii x-kom


2018-01-22
Jak odnaleźli życiową pasję? Co sprawiło, że hobby stało się ich stylem życia? Jak technologia wspiera realizację ich codziennych wyzwań? Na te pytania odpowiadają znane osoby ze świata muzyki, fotografii i vlogosfery w ramach nowej kampanii x-kom.

Wspólnie z wokalistką Pauliną Przybysz, fotografem Marcinem Kinem i autorem vloga „Kamil in Travel” Kamilem Cichockim, x-kom postanowił pokazać, że technologia wspiera realizację zawodowych wyzwań. Niezależnie od tego, czy chodzi o fotografię, podróże, biznes czy muzykę. Pokazując dzień z życia Pauliny, Marcina i Kamila, marka sięgnęła po nietypowy w kampaniach reklamowych format dokumentu. Tak powstała seria filmów “x-kom prezentuje”.

Spoty są naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych. Prezentując znane osoby w codziennych ujęciach, x-kom inspiruje do życia na swój sposób, realizowania marzeń i szukania własnej życiowej drogi. Ogromny wpływ na zawodową niezależność i twórczą wolność każdej z tych osób ma technologia. Talent czy pomysł to jeszcze nie wszystko. Technologia, dzięki odpowiednim rozwiązaniom dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań użytkownika, nawet w ekstremalnych warunkach. Przykładem takiego sprzętu są laptopy Lenovo.

Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Olga Robak oraz Kamil Gajdek z x-kom. Za produkcję spotu odpowiada Adam Bednarski.

Spot 1: https://www.youtube.com/watch?v=ON3P0fCdt7s

Spot 2: https://www.youtube.com/watch?v=wecBdllDM-Y

Spor 3: https://www.youtube.com/watch?v=0D1hDUU-rGU

Nadesłał:

x-kom
http://x-kom.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl