Pelion wśród Najlepszych Partnerów w Biznesie 2013


2013-10-29
Spółka giełdowa Pelion S.A. została laureatem nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie”, przyznawanej już od ponad dziesięciu lat przez magazyn ekonomiczny „Home&Market”. Magazyn nagrodził łącznie 22 firmy.

Nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie" przyznawane są już ponad 10 lat. Tym tytułem mogą się poszczycić firmy wyróżniające się na rynku jakością, wiarygodnością i przestrzeganiem najwyższych standardów biznesowych, dla których kluczowa jest relacja z klientami. Są one przyznawane w kategoriach takich jak: telekomunikacja, leasing, edukacja, banki, usługi pożyczkowe, outsourcing, ochrona zdrowia oraz nagroda specjalna. W sumie wybrano 22 firmy godne tytułu „Najlepszy Partner w Biznesie". Wśród laureatów znalazła się spółka Pelion S.A., która otrzymała wyróżnienie  za świadczenie usług na najwyższym poziomie, ściśle dostosowanych do potrzeb odbiorców i wychodzących naprzeciw ich rosnącym oczekiwaniom. Mimo niekorzystnych zmian na rynku farmaceutycznym (m.in. obniżka marż, zakaz reklamy aptek), giełdowa spółka cały czas prezentuje bardzo dobre wyniki i daje zarobić inwestorom -  podano w uzasadnieniu nagrody.

Redakcja „Home&Market" dokonuje wyboru laureatów na podstawie analizy oferty poszczególnych firm oraz opinii przedstawicieli największych przedsiębiorstw prywatnych, ankietowanych przez miesięcznik.

Od półtora roku Pelion Healthcare Group koncentruje się na jak najlepszym świadczeniu usług w kontekście zmieniających się regulacji prawnych, wynikających ze znowelizowanej ustawy refundacyjnej.

- Temu podporządkowaliśmy naszą działalność w 2013 r. i temu samemu podporządkujemy ją w nadchodzącym roku. Niezależnie jednak od zmian w prawie, Pelion za główny cel stawia sobie troskę o pacjenta i jego merytoryczne wsparcie w procesie farmakoterapii. Firma dokłada wszelkich starań, aby pacjent kupował leki w komfortowych warunkach w możliwie najniższej cenie - powiedział Jacek Szwajcowski, prezes Pelion Healthcare Group, cytowany w miesięczniku Home&Market. Według prezesa Szwajcowskiego, celem firmy jest zapewnienie najlepszej oferty dla wszystkich aptek prywatnych i szpitalnych w Polsce. Stąd realizacja Programu 60+, który osobom po 60. roku życia zapewnia dostęp do najtańszych leków oraz edukuje w zakresie możliwości tańszego leczenia, stąd współpraca przy realizacji projektów ubezpieczeń lekowych, stąd też pomysł uzupełnienia tradycyjnych form opieki farmaceutycznej o nowoczesne rozwiązania takie, jak serwis internetowy www.doz.pl czy aplikacje mobilne pozwalające na zamawianie leków za pośrednictwem coraz popularniejszych smartfonów.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl