Pepsi celebruje 25-lecie wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona
2012-09-18
25 lat temu pytanie „Who’s Bad?” stało się kultowym hasłem pokolenia „Pepsi Generation” za sprawą Michaela Jacksona i albumu „Bad”, który w 1987 roku zainspirował miliony ludzi na całym świecie zapisując się na zawsze w historii muzyki. W tym roku krążek powraca na szczyt w zupełnie nowej odsłonie.
Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi - już w 1983 roku wystąpił w kultowej reklamie „Pepsi Generation”, a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał bestsellerowy album „Bad”, który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów. Michael osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad” w spocie Pepsi „The Magic Begins”.
W 25. rocznicę wydania albumu „Bad” Pepsi oddaje hołd twórczości Króla i wprowadza na rynek limitowaną edycję puszek z podobiznami Michaela Jacksona. Kolekcjonerska seria Pepsi przedstawia trzy wizerunki Michaela w charakterystycznych dla niego pozach. Od początku września kolekcjonerskie puszki można kupić również w Polsce!
- Jesteśmy podekscytowani faktem, że wizerunek Michaela po raz kolejny znajdzie się na puszkach Pepsi. Cieszymy się, że marka zdecydowała się świętować z nami 25-lecie wydania albumu „Bad”. Już nie możemy się doczekać kiedy ponad miliard limitowanych puszek trafi do sklepów na całym świecie – powiedzieli John Branca i John McCain z Estate of Michael Jackson.
Dzięki wspólnemu wysiłkowi Pepsi, Estate of Michael Jackon oraz Sony Music już 18 września br., odbędzie się oficjalna premiera albumu „Bad 25”. Podobnie jak w 1987 roku, również teraz, reedycję krążka promować będzie kawałek „Bad”. Tym razem kultowy utwór został zmixowany przez duńskiego DJ’a Afrojacka oraz amerykańskiego rapera i producenta - Pitbulla. Jubileuszowe wydanie składa się
z dwóch płyt, na których oprócz niepublikowanych dotychczas utworów Michaela Jacksona znajdą się również remixy znanych DJ’ów, w tym m.in. Pitbulla, Afrojacka i Nero. Pierwsza płyta zawiera wyłącznie oryginalne kawałki Jacksona sprzed lat, takie jak „The Way You Make Me Feel”, „Smooth Criminal”, „Dirty Diana” czy „Man in the Mirror”.
Dla wszystkich fanów muzyki Pepsi przygotowała mnóstwo unikalnych gadżetów związanych z Michaelem Jacksonem i 25. rocznicą wydania albumu „Bad”. Aby je zdobyć, wystarczy regularnie odwiedzać profil Pepsi na Facebooku i brać udział w konkursach: https://www.facebook.com/PEPSIpl.
Więcej informacji na temat najnowszych kampanii Pepsi znajduje się na stronie www.pepsi.pl.
Wasze komentarze (0):