Perfekcyjny makijaż - Soraya Make–Up Sceniczny Anti Ageing SPF 10
Make–Up Sceniczny Anti Ageing – to przełomowy produkt opracowany specjalnie z myślą o artystach i kobietach, które szukają podkładu sprawdzającego się nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Kosmetyk perfekcyjnie kryje niedoskonałości i tuszuje zmarszczki, idealnie dopasowuje się do karnacji i wyrównuje koloryt skóry. Zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek oraz wygładza istniejące. Nawilża, odżywia oraz chroni skórę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Od marca 2011r. ambasadorką produktu jest czołowa polska wokalistka - Edyta Górniak.
MAKE-UP SCENICZNY ANTI AGEING to osiągnięcie wieloletnich badań Europejskiego Centrum Badań i Rozwoju Soraya we współpracy z gwiazdami. Receptura kosmetyku została oparta na innowacyjnych składnikach, które pozwalają osiągnąć długotrwały efekt nieskazitelnej i gładkiej cery oraz opóźniają procesy starzenia się skóry, gwarantując jej zdrowy i młody wygląd. Nie zawiera parabenów, jest polecany do każdego typu cery, jest dostępny w 4 odcieniach: 01 piaskowy, 02 beżowy, 03 naturalny, 04 orzechowy.
Składniki aktywne:
· Fioletowy ryż - swój fioletowy kolor zawdzięcza wysokiej zawartości antocyjanów, których właściwości antyoksydacyjne sprawiają, że skóra jest elastyczna i sprężysta.
· Liftiline® (hydrolizowane proteiny ze zboża) - substancja liftingująca o potrójnym działaniu: poprawia elastyczność, wygładza istniejące zmarszczki, gwarantuje błyskawiczny efekt napięcia skóry.
· Witamina E pochodzenia roślinnego - zwana „witaminą młodości"- unieszkodliwia wolne rodniki, a tym samym opóźnia efekty starzenia. Chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników. Aktywizuje i działa odżywczo na skórę, poprawia jej ukrwienie oraz zwiększa elastyczność tkanki łącznej. Wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża.
· D-Panthenol - prowitamina witaminy B5 - łagodzi i nawilża skórę, dzięki czemu staje się ona miękka i gładka.
· Filtry UVA/UVB, SPF 10 - chronią skórę przed działaniem składników zewnętrznych.
Ambasadorka produktu - Edyta Górniak - podczas konferencji prasowej 21 marca 2011 powiedziała: „Bycie ambasadorem marki kosmetycznej to wielki zaszczyt. Wszyscy ścigamy się z czasem, chcemy wyglądać młodo i atrakcyjne. Wygładzona, piękna skóra jest wizytówką naszej urody. Dobrze, że żyjemy w takich czasach, kiedy stworzono podkłady współpracujące z naszą skórą. Taki właśnie jest nowy produkt Soraya".
Nadesłał:
Jagoda Konarska
|