Perły Rynku FMCG 2012 dla produktów FoodCare


2012-06-13
Produkty FoodCare okazały się bezkonkurencyjne w tegorocznej edycji konkursu Perły Rynku FMCG, bezapelacyjnie zwyciężając w trzech kategoriach i zdobywając wyróżnienia w kolejnych dwóch.

Głosami detalistów konkurencję zdecydowanie pokonały: BLACK Energy Drink w kategorii napojów energetycznych, izotonicznych i funkcjonalnych, Fitella Slim Effect w kategorii produktów śniadaniowych i FRUGO w kategorii napojów bezalkoholowych.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze zwycięstwa naszych produktów w szóstej już edycji konkursu Perły Rynku FMCG. Szczególnie cieszy nas sukces BLACKa, który w okresie niewiele ponad roku wywalczył pozycję lidera trudnego rynku energetyków, zdobywając uznanie detalistów i konsumentów.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Energetyki pod marką BLACK pojawiły się na rynku w marcu ub.r., początkowo w klasycznym smaku i czarnej puszce. Stopniowo portfolio napojów poszerzyło się o wersje smakowe: zielonego BLACKa Mojito z rumem i miętą, czerwonego BLACKa Cuba Libre o smaku coli z rumem, niebieskiego BLACKa Kamikaze z blue curaçao i limonką oraz wersję Light. Twarzą marki jest legendarny pięściarz i światowej sławy celebryta, Mike Tyson.  

„Zwycięstwo owsianki Fitella Slim Effect w kategorii produktów śniadaniowych to ogromny sukces naszego produktu, postrzeganego przez konsumentów jako zdrowa, pełnowartościowa, nowoczesna, a przy tym prosta i szybka w przygotowaniu propozycja posiłku w dowolnym miejscu: domu, pracy, uczelni czy na wyjeździe. To także kolejne potwierdzenie słuszności rozbudowy naszego portfolio w kierunku produktów prozdrowotnych, oferowanych w poręcznych małych opakowaniach.” – dodała Paulina Włodarska.

Płatki owsiane z linii Fitella Slim Effect z mlekiem i owocami w jednoporcjowych opakowaniach dostępne są na rynku od wczesnej wiosny ub.r. w trzech smakach: ze słodką maliną, z aromatycznym jabłkiem i cynamonem oraz z soczystymi truskawkami.

FRUGO w pięciu smakach: czarnym, zielonym, pomarańczowym, różowym i białym bezapelacyjnie zwyciężyło w kategorii napojów bezalkoholowych. Paulina Włodarska tak skomentowała ten wynik: „Sukcesu FRUGO byliśmy pewni! Nasz mocno owocowy napój to hit minionego roku, dlatego byliśmy przekonani, że nie zabraknie go w gronie zwycięzców. Tak się faktycznie stało, za co bardzo dziękujemy zarówno wszystkim naszym partnerom, jak i konsumentom, bez których FRUGO nie byłoby tym, czym jest: bajecznie kolorową perłą rynku!”

 

W konkursie Perły Rynku FMCG 2012 wyróżnienia zdobyły także produkty marki Gellwe: babeczki z jagodami w kategorii produktów do pieczenia ciast oraz linia kisieli Słodki Kubek o smaku FRUGO w czterech wersjach smakowych: czarnej, różowej, pomarańczowej i białej w kategorii deserów instant.


Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl