Peugeot 207 w nowej kampanii Euro RSCG Warsaw


Peugeot 207 w nowej kampanii Euro RSCG Warsaw
2009-09-15
Ruszyła kampania towarzysząca wprowadzeniu na polski rynek modelu Peugeot 207 po faceliftingu. Działania komunikacyjne, które przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, objęły telewizję, prasę, radio oraz materiały BTL.

Kampania będzie prowadzona w najważniejszych kanałach telewizyjnych, stacjach radiowych oraz w głównych tytułach prasowych. Za zakup mediów nowej kampanii Peugeot odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Obecna kampania ATL-owa nowego modelu Peugeot 207 jest częściowo adaptacją międzynarodowej kampanii promującej zwrotność samochodu. Spot telewizyjny podkreśla młodzieńczy charakter modelu. Młody duchem, mijający stare niesprawne pojazdy oraz przeszkody na drodze, Peugeot 207 przedstawiony jest jako pełen energii zwrotny samochód. W kampanii prasowej na polskim rynku wykorzystano wizerunek wielokrotnego Rajdowego Mistrza Polski Tomasza Kuchara, który jak nikt inny wie, jak ważna jest zwrotność samochodu, nie tylko na rajdzie, ale i podczas codziennej jazdy.

Peugeot 207 jest autem powszechnie znanym i lubianym. Relaunch tego modelu jest ukłonem w stronę konsumentów, którzy już raz docenili jego piękno. Nowe 207 ma wiele wyróżniających dodatków stylistycznych, między innymi diody w tylnych światłach.

Nowy 207 jest kierowany do ludzi dynamicznych, wybierających samochód dostosowany do ich aktywnego stylu życia. Model ten doskonale sprawdzi się zarówno w miejskiej przestrzeni, jak i poza nią, czyli wszędzie tam, gdzie refleks kierowcy i optymalne właściwości jezdne samochodu idą w parze.

Dodatkowo specjalnie dla swoich Klientów Peugeot przygotował unikalny konkurs, w którym można wygrać zwrot pieniędzy za zakup nowego Peugeot 207 lub voucher upoważniający do wzięcia udziału w szkoleniu w Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara.

Oprócz działań ATL agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała niestandardowy mailing, w którym wielokrotny Rajdowy Mistrz Polski Tomasz Kuchar radzi, jak testować samochód i na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę podczas jazdy próbnej. Mailing został wysłany do wybranych Klientów Peugeot.

Kampanię zaplanowano na najbliższy miesiąc.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl