PGE Obrót dla dzieci
Koncerty, pokazy mody, bicie rekordu Guinnessa… To atrakcje, z których skorzystać mogli uczestnicy Pikniku Rodzinnego zorganizowanego przez Fundację „Bliźniemu Swemu” w Rzeszowie.
Piknik odbył się na placu eventowym centrum handlowego. Millenium Hall. Oprócz koncertów i pokazów tanecznych imprezie towarzyszyły także inne atrakcje: pokaz mody sportowej i archiwalnych materiałów z meczów siatkówki sprzed lat, licytacja koszulek z autografami ZAKSY Kędzierzyn-Koźle, Skry Bełchatów, Jastrzębskiego Węgla oraz mistrzyń Polski kobiet - Chemika Police, a także innych cennych siatkarskich kolekcjonerskich trofeów, takie jak złote i srebrne medale Mistrzostw Polski. Dochód z licytacji przekazano na rzecz dzieci, podopiecznych Towarzystwa im. św. Brata Alberta.
Atrakcją było bicie rekordu księgi Guinnessa w ilości osób podbijających piłkę jednocześnie. Rekord został pobity. Na placu pojawiły się 372 osoby, które przez 3 minuty odbijały piłki siatkowe.
Piknik cieszył się ogromnym zainteresowaniem. – To doskonały przykład połączenia dobrej zabawy z misją charytatywną. Stało się tak między innymi dzięki takim sponsorom, jak PGE Obrót – mówią organizatorzy.
Fundacja „Bliźniemu Swemu” pozyskuje środki na działalność Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta głównie poprzez organizowanie aukcji charytatywnych, koncertów, wystaw i aukcji.
W piśmie otrzymanym z Fundacji czytamy: „Naszym celem jest wspieranie działań podejmowanych przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta, którego podopiecznymi są bezdomni i ubodzy. Staramy się aktywnie przeciwdziałać bezdomności: pomagamy wychowankom domów dziecka w usamodzielnianiu się, prowadzimy schroniska dla dzieci, kobiet i mężczyzn oraz kuchnie dla ubogich. Otaczamy opieką ludzi samotnych i tych w podeszłym wieku”.
Fot. Kazimierz Gaweł
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.