PGE Obrót S.A. Filarem Polskiej Gospodarki
PGE Obrót S.A. otrzymała tytuł „Filar Polskiej Gospodarki 2014” przyznawany firmom, które wspierają rozwój przedsiębiorczości na obszarze swojej działalności.
Organizatorem rankingu jest Puls Biznesu. To już 9. edycja tego wydarzenia. Ranking jest pierwszym w Polsce katalogiem dużych firm odgrywających czołową rolę w poszczególnych województwach.
Firmy wyróżnione jako Filary Polskiej Gospodarki charakteryzują się stabilnością, mają znaczący udział w rozwoju regionu jako pracodawcy wspierający i promujący zatrudnienie oraz umożliwiający rozwój przedsiębiorczości. To firmy zaangażowane w działania na rzecz rozwoju społeczności lokalnej. Filary Polskiej Gospodarki są zestawieniem firm stabilnych ekonomicznie a jednocześnie utożsamiających się z regionami, w których prowadzą działalność.
Swoją opinię na temat firm, które spełniają te warunki, przedstawiły samorządy. To właśnie samorządy terytorialne jako organy władzy – zlokalizowane zarówno najbliżej lokalnych przedsiębiorców, jak i społeczności – poprzez swoje głosy decydują o zwycięzcach plebiscytu w poszczególnych województwach.
Paweł Prządka, Prezes Zarządu PGE Obrót S.A., pytany przez Puls Biznesu, „czego oczekuje od samorządów”, odpowiedział:
- Kontynuacji partnerskiej i korzystnej dla obu stron współpracy. To bardzo ważne, że zaufaniem obdarzają nas samorządy, z którymi współpracujemy na terenie całego kraju. Nowoczesna miejscowość, gmina, miasto zachwycają nie tylko pięknym krajobrazem i architekturą, ale też tym, że na każdym kroku widać rękę dobrego gospodarza. Dobry gospodarz dba o każdy fragment życia lokalnej społeczności, w tym o optymalną gospodarkę energetyczną. PGE oferuje wysoką jakość usług, bezpieczeństwo dostaw i możliwość skorzystania z profesjonalnych rad sprzedawcy energii, który podpowiada także najlepsze rozwiązania dla swoich Klientów.
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.