PGE Polska Grupa Energetyczna wybrała agencję public relations Euro RSCG Sensors
PGE Polska Grupa Energetyczna SA, największa firma sektora elektroenergetycznego w Polsce, zakończyła proces przetargowy i wybrała do stałej współpracy agencję Euro RSCG Sensors.
Do postępowania przetargowego zaprosiliśmy 10 agencji PR. Wybraliśmy Euro RSCG Sensors, której oferta została najwyżej oceniona. Poza wartością merytoryczną zaprezentowanej oferty w ocenie uwzględniliśmy również doświadczenie agencji i zespołu jakim dysponuje oraz cenę - mówi Urszula Baranowska, Dyrektor Biura Public Relations w Polskiej Grupie Energetycznej.
Euro RSCG Sensors będzie odpowiadać między innymi za opracowanie strategii komunikacji oraz długofalowego programu public relations, doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej oraz wspieranie klienta w relacjach z mediami i komunikacji wewnętrznej.
Klient będzie obsługiwany przez dział Komunikacji Korporacyjnej. Umowa została podpisana do końca 2010 roku.
PGE Polska Grupa Energetyczna jest największą firmą sektora elektroenergetycznego w Polsce oraz jedną z największych w Europie Środkowej i Wschodniej. Dzięki połączeniu własnych zasobów paliwa (węgla brunatnego), wytwarzania energii i finalnych sieci dystrybucyjnych, PGE gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej dla około 5 milionów domów, firm i instytucji. Roczna produkcja energii elektrycznej wynosi ponad około 56 TWh netto, co stanowi 36% krajowej produkcji. Moc zainstalowana wynosi 12,4 GW.
Grupa PGE w obecnym kształcie istnieje od 2007 r. Główne obszary działalności Grupy PGE obejmują wydobycie węgla brunatnego oraz wytwarzanie energii elektrycznej i ciepła w źródłach konwencjonalnych, obrót hurtowy energią elektryczną i produktami powiązanymi, obrót detaliczny energią elektryczną i ciepłem, dystrybucję energii elektrycznej oraz wytwarzanie energii elektrycznej w źródłach odnawialnych.
Euro RSCG Sensors to wiodąca agencja doradztwa komunikacyjnego i public relations. Dostarcza klientom innowacyjne rozwiązania biznesowe w obszarach brand public relations, komunikacji korporacyjnej i finansowej, relacji inwestorskich, zarządzania kryzysem, komunikacji wewnętrznej i employer branding. Należy do międzynarodowej sieci Euro RSCG Worldwide PR. Programy realizowane przez Euro RSCG Sensors zostały nagrodzone w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (Sabre Awards) konkursach branży PR. W 2008 roku w rankingu klienckim agencji PR w Polsce przeprowadzonym przez magazyn HOME&MARKET agencja zajęła drugie miejsce. Firma jest członkiem Związku Firm Public Relations. Agencja powstała w 2003 roku. Zatrudnia obecnie 35 konsultantów.
Nadesłał:
ap
|