Philips wyposaża Ubisoft technologią AMBX


Philips wyposaża Ubisoft technologią AMBX
2008-01-12
Philips i Ubisoft ogłaszają wprowadzenie systemu amBX do gier Brothers in Arms Hell’s Highway™ oraz Far Cry® 2

9 stycznia 2008 roku - Philips ogłosił współpracę z Ubisoftem,  jednym z największych producentów gier video na świecie. Współpraca ta dotyczy wprowadzenia systemu amBX do gier Brother's in Arms Hell's HighwayTM oraz Far Cry® 2, które ukażą się na rynku w 2008 roku.

W ramach umowy wydane zostanie także uaktualnienie (tzw. patch) w systemie amBX do pierwszej wersji gry Far Cry. Podobne uaktualnienia będą również przygotowane do wydanych wcześniej gier Ubisoftu.

Demonstracje obu gier - Brother's in Arms Hell's Highway oraz Far Cry - w wersji z systemem amBX odbywają na stoisku Philipsa podczas Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas pomiędzy 7 - 10 stycznia 2008.

System ambX - skrót od "ambient experiences" - daje graczowi nowe doświadczenie, rozszerzając tradycyjny świat gry poza ekran monitora - do prawdziwego otoczenia. amBX to namiastka realnego świata, pozwalając producentom gier na zastosowanie światła, koloru, dźwięku, wibracji, a nawet powiewu wiatru w urządzeniach z systemem amBX, na przykład Philips amBX PC Gaming Peripherals z kontrolą koloru z linii LED, urządzeniach peryferyjnych wywołujących wibracje czy specjalnych urządzeniach wentylacyjnych, które dają uczucie powiewu wiatru.

Stworzona przez studio Gearbox Software Brothers in Arms Hell's Highway, oparta na świetnie przyjętej grze o tematyce II wojny światowej, przedstawia graczy zrzuconych w Operacji Market-Garden, największej operacji z udziałem wojsk powietrznodesantowych II wojny światowej, walczących o złamanie niemieckich umocnień obronnych zwanych linią Zygfryda (tytułową Hell's Highway), przyspieszając tym samym koniec wojny. Włączenie systemu amBX do Brother's in Arms Hell's Highway stworzy potężny arsenał realistycznych efektów i wrażeń, jak ruch powietrza, światła i wibracje. Efekty zmiennej szybkości podmuchów wiatru stworzy wrażenie zmiennej siły wiatru przy ruchu żołnierzy przemieszczających się na piechotę, drogą powietrzną czy w pojazdach, a także uderzeń powietrza podczas eksplozji i zderzeń pojazdów. Efekty świetlne LED dadzą bezpośrednie światło oznaczające zagrożenie, uderzenie pocisku czy szrapnela oraz symulujące wszelkie efekty od użycia latarek do potężnych eksplozji.
Z kolei efekty wibracyjne stworzą wyraźne wibracje związane z pracą opon i bieżników różnych typów pojazdów, odrzutu wszelkich rodzajów broni palnej, lecących kul, granatów i bomb.

Pierwsza wersja Far Cry zdobyła w 2004 tytuł "Gry Roku" w kategorii "Gra Akcji", przyznawanej przez Graczy komputerowych. Od tamtej chwili marka Far Cry zdobyła wielkie uznanie i liczne nagrody, ze sprzedażą w wysokości trzech milionów egzemplarzy. Stworzona przez należące do Ubisoftu Studio Montreal gra Far Cry 2 opracowana została z myślą o powtórzeniu sukcesu pierwszej wersji. Gra ekspediuje gracza do upadającego  kraju w Afryce Centralnej by zmierzyć się z niszczycielskim konfliktem najemników.

Dzięki zastosowaniu autorskiego mechanizmu Dunia, stworzonego przez autorów gry, Far Cry 2 zbuduje niezwykle realistyczne środowisko do niszczenia - efekty specjalne jak dynamiczne efekty ognia i burzy, realistyczne cykle dnia i nocy, dynamiczną muzykęi bliżej nie  określonych wrogów o sztucznej inteligencji - wszystko to w formie prawdziwego świata budowanego dzięki systemowi efektów amBX.

"Tworzenie wysokiej jakości gier, zawierających najbardziej innowacyjne technologie do opracowania możliwie najlepszych wrażeń dla gracza ma fundamentalne znaczenie dla Ubisoftu" skomentował Vincent Greco, Koordynator Techniczny Firmy. "Dzięki systemowi amBX możemy zbudować pogłębione cechy gier, które dodają nowy pełny wymiar naszym pozycjom".

"Praca z jednym z największych światowych producentów w zakresie dwóch najbardziej udanych franczyz na rynku gier stanowi niesamowitą możliwość dla naszej technologii amBX, by naprawdę zabłysnąć przed światową publicznością," skomentował Jo Cooke, Dyrektor Marketingu Philips amBX. "Brother's in Arms Hell's Highway oraz Far Cry 2 to tytuły, które   zademonstrują jak potężne mogą być efekty amBX w grze wojennej. To zaledwie początek współpracy pomiędzy amBX i Ubisoftem, a poziom wspólnych działań rynkowych z firmą Ubisoft podkreśli nasze zaangażowanie we wprowadzenie nowinek z efektami typu ambient do światowej klasy gier."

Philips ustanawia globalny standard, udzielając licencji na technologię amBX twórcomi producentom gier komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych, a Ubisoft dołącza do szybko rosnącej listy twórców contentów, jak Codemasters, THQ, Introversion, Gearbox Software, Gas Powered Games, Zombie, Riot Games, Brain in a Jar, Invictus Games, Instinct Technology, Kuju, Revolution, Sumo Digital oraz Rivers Run Red.

Pełna lista gier kompatybilnych z amBX i FXGenerator, wyszukiwanych według rodzaju oraz producenta, można znaleźć pod adresem www.ambx.com.

O firmie Ubisoft

Ubisoft jest jednym z największych producentów, wydawców oraz dystrybutorów interaktywnych produktów rozrywkowych w skali światowej. To firma, która rozwinęła się znacząco poprzez zróżnicowany i szeroki wachlarz produktów i partnerstw. Ubisoft posiada obecnie biura w 22 krajach i oferuje swoje produkty w ponad 50 państwach na całym świecie. Celem firmy jest wyznaczanie kierunku w branży produkcji gier, dostarczając użytkownikom  produkty  na najwyższym poziomie. W roku finansowym 2006-2007 Ubisoft wygenerował sprzedaż na poziomie 680 milionów euro. Więcej o Ubisoft na www.ubisoftgroup.com
O Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics of the Netherlands (na giełdzie nowojorskiej pod nazwą: PHG, na giełdzie amsterdamskiej: PHI) jest globalnym liderem w zakresie innowacyjnych, skierowanych na potrzeby ludzi, produktów, usług oraz rozwiązań związanych ze zdrowiem, oświetleniem i produktami użytkowymi, zgodnie z obietnicą marki "sens i prostota" („sense and simplicity"). Z siedzibą główną w Holandii, Philips zatrudnia około 128,100 pracowników w ponad 60 krajach na świecie. Ze sprzedażą w wysokości  27 miliardów EUR w 2006, firma jest liderem rynkowym w produkcji diagnostycznych urządzeń medycznych oraz monitorowania pacjentów, energooszczędnych rozwiązań rynku oświetleniowego, a także artykułów gospodarstwa domowego. Informacje na temat Firmy są dostępne pod adresem www.philips.com/newscenter.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl