Piccolo – tam, gdzie marzenia. Nowa kampania telewizyjna marki Piccolo
Z początkiem grudnia rusza nowa kampania telewizyjna pod hasłem „Piccolo – tam, gdzie marzenia”. W osiemnastoletniej historii marki jest to jedna z najsilniejszych kampanii. Spoty reklamowe emitowane będą przez cały miesiąc na antenie TVN, TVN 7 i TVN Style.
Działania potrwają cztery tygodnie, a ich finał zaplanowano na najbardziej magiczny okres roku, czyli Sylwester. Akcja ma na celu wzmocnienie wizerunku Piccolo jako marki, która od wielu lat towarzyszy najmłodszym w czasie świętowania najważniejszych i najpiękniejszych chwil ich dzieciństwa.
Spot w niezwykle ciepły i uczuciowy sposób obrazuje wieloletnią obecność marki Piccolo na rynku. Widzimy w nim, jak rodzina przygotowuje się do urodzin synka, Stasia. Zadziorne włożenie paluszka w tort przez małego solenizanta przywołuje w mamie wspomnienia z dzieciństwa i swoich 9-tych urodzin, które świętowała z przyjaciółmi w atmosferze marzeń i radosnej zabawy, nad którą już wtedy czuwał Piccolo Boy. Jej podróż w czasie przerywa dzwonek do drzwi. Wśród przybyłych gości na urodziny Stasia, jest dziewczynka trzymająca w rękach niezwykły prezent - butelkę Piccolo, wokół której unoszą się magiczne bąbelki. Wymiana spojrzeń i uśmiechów między dziećmi, buduje wyjątkową nić porozumienia... i może stanowić zwiastun wyjątkowego, magicznego zdarzenia, które nastąpi podczas dziecięcej zabawy. Do samego końca, wszystkim zebranym towarzyszy bąbelkowy, radosny nastrój. Ale marzenia nigdy się nie kończą, a tam, gdzie one - jest Piccolo!
30 i 15 sekundowe fabularne spoty, dopełniają elementy animacji w postaci kolorowych, wirujących wśród dzieci bąbelków oraz łobuzerskiego Piccolo Boya, którego postać została unowocześniona i odświeżona przy okazji prac nad filmem. Wyjątkowy nastrój dodatkowo podkreśla muzyka, która pozwala odbiorcy poczuć niepowtarzalną magię wspomnień. W spocie został wykorzystany autorski fragment utworu, skomponowany specjalnie dla Piccolo przez Filipa Kuncewicza, a piosenkę wykonuje Małgorzata Markiewicz.
Głównym przesłaniem spotu jest podkreślenie rodzinnego charakteru marki Piccolo, która nieustannie od 18 lat, inspiruje najmłodszych do marzeń. Zawsze, gdy radosnej zabawie towarzyszy musujące Piccolo, jego kolorowe bąbelki pozwalają uwolnić dziecięcą wyobraźnię i wyruszyć razem z dzieckiem w podróż do krainy marzeń - mówi Katarzyna Brodowska, Senior Brand Manager w Ambra S.A.
Kampania telewizyjna ma charakter wizerunkowy i wspiera działania promocyjno - sprzedażowe marki Piccolo w najważniejszym dla niej, a jednocześnie najbardziej magicznym okresie roku. Jej adresatkami są matki posiadające dzieci w wieku 4-14 lat. Emisja spotów po raz kolejny zaplanowana została w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach telewizyjnych Grupy TVN: dużym TVN, TVN Style, TVN Siedem i rebel:tv. Spot Piccolo zagości na ekranach telewizyjnych około 1700 razy, dostarczając niezwykłych emocji prawie 2 mln matek.
Kampanii towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji i animacji, podczas których św. Mikołaj będzie rozdawał najmłodszym musujące cukierki Piccolo o smaku truskawkowym, pomarańczowym i coli. Wzmożone działania marketingowe będą prowadzone do końca grudnia i obejmą wszystkie kanały sprzedaży, w których dostępne jest Piccolo.
Pomysł kreatywny i koncepcję spotu przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Laboratorium Komunikacji. Za zakup mediów bezpośrednio odpowiada Ambra S.A. Markę Piccolo wspierają również działania public relations prowadzone przez agencję Kuźnia PR.