Pierwsza kampania marki Benospokój – żyj spokojnie!
„Są różne oblicza zdenerwowania i jedno sprawdzone rozwiązanie” przekonuje w swoim najnowszym spocie reklamowym Benospokój - nowy suplement diety na bazie składników ziołowych. 13.02.2012 startuje pierwsza kampania telewizyjna tego preparatu.
W dzisiejszych czasach – pełnych pośpiechu i zadań do wykonania „na wczoraj” - nie brakuje powodów do bycia zestresowanym czy rozdrażnionym.
Kampania marki Benospokój skierowana jest do ludzi aktywnych i zapracowanych, którym natłok obowiązków przeszkadza w możliwości zrelaksowania się i rozluźnienia. 30-sekundowy spot reklamowy przedstawia sytuacje dobrze znane z codziennego życia, które, mimo iż na pierwszy rzut oka postrzegane są jako błahe i niewiele znaczące, potrafią skutecznie wyprowadzić z równowagi.
W spocie reklamowym wykorzystano jeden z najbardziej znanych utworów klasycznych – „W Grocie Króla Gór” Edwarda Griega. Muzyka ta - dynamiczna, mroczna i pełna niepokoju - doskonale podkreśla, iż w obliczu stresu nawet tak drobne kwestie jak rozlana kawa czy zepsuty długopis mogą urosnąć do rangi „problemu dnia”.
W momencie pojawienia się na ekranie suplementu diety Benospokój muzyka zwalnia i ulega wyciszeniu, co ukazuje korzyści płynące ze stosowania preparatu oraz wspiera komunikację marki, jako suplementu łagodzącego objawy stresu i zdenerwowania.
Pierwsza kampania marki Benospokój obejmuje swoim zasięgiem największe publiczne oraz komercyjne stacje telewizyjne – m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVP Info oraz TVN24.
Kreację spotu zrealizował MAUR film z Czech, koncept przygotowała agencja reklamowa Opus-b, natomiast za działania public relations odpowiada agencja Open Media.