PIERWSZA W HISTORII KAMPANIA REMINGTON


PIERWSZA W HISTORII KAMPANIA REMINGTON
2017-11-13
Po raz pierwszy w historii ruszyła kampania telewizyjna marki Remington. Akcję pod hasłem „Mogę Wszystko” wspierają również szeroko zasięgowe działania w Internecie.

 

11 października wystartowała kampania telewizyjna „Mogę wszystko”. Głównym bohaterem kampanii marki Remington jest seria do pielęgnacji i stylizacji włosów Keratin Protect, która powstała jako odpowiedź na najważniejsze zmartwienie klientek, czyli ochronę włosów przed uszkodzeniami bez uszczerbku dla efektów stylizacji. Reklama podkreśla, że dzięki produktom tej linii, kobiety mogą poczuć się wolne i zmieniać swoją stylizację tak często, jak tego pragną.

 Spoty emitowane są w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.

Komunikacja ATL wspierana jest szeroko zasięgową wizerunkową kampanią w Internecie, bazującą na influencer marketing, social media marketing oraz narzędziach takich jak: programmatic, GDN, search, RTB.  

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania PR prowadzi agencja magnifiCo marketing&PR consultants. 



Nadesłał:

MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
http://www.magnifico.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl