Pierwsze urodziny SMYK MEGA STORE
Dokładnie rok minął od otwarcia pierwszego sklepu SMYK MEGASTORE na Warszawskim Targówku. Z okazji urodzin sklep przygotował atrakcyjne rabaty, a przez cały weekend 3-4 grudnia na najmłodszych czekają liczne atrakcje.
Serdecznie zapraszamy naszych małych gości wraz z rodzicami, by wspólnie
z nami świętowali urodziny pierwszego w Polsce sklepu SMYK MEGASTORE. Okazja jest tym bardziej radosna, że wchodzimy właśnie w okres przedświąteczny. Dlatego podczas obchodów pierwszych urodzin nie zabraknie mikołajowych atrakcji dla najmłodszych. Z kolei nasi dorośli Klienci z pewnością docenią 20-procentowy rabat na zabawki, który obowiązuje od 2 do 4 grudnia.– powiedział Marek Łebek z firmy SMYK.
Na najbliższy weekend SMYK MEGASTORE na Targówku przygotował szereg atrakcji dla dzieci. 3 i 4 grudnia na najmłodszych czeka spotkanie z kierowcą Hot Wheels, liczne konkursy z nagrodami, malowanie buziek a także możliwość testowania wielu zabawek dostępnych w sklepie oraz zdobycia nowych umiejętności podczas zabaw w gry planszowe. Zarówno w sobotę jak
i w niedzielę dzieci będą miały szansę na spotkanie ze Świętym Mikołajem.
Dodatkowo, w sobotę młode damy zostaną zaproszone do Akademii Księżniczek Barbie, a w niedzielę wszyscy milusińscy z pomocą stylisty będą mogli upodobnić się do wybranego potwora z Monster High.
SMYK MEGASTORE na Targówku to pierwsza lokalizacja prezentująca nasz nowy koncept, który będziemy stopniowo wprowadzać w całej Polsce. Do tej chwili oprócz Warszawy uruchomiliśmy kolejne sklepy tego typu w Krakowie
i Katowicach. – dodał Marek Łebek
Sklepy SMYK od zawsze były znane z atmosfery sprzyjającej rodzinnym zakupom, a koncept SMYK MEGASTORE to kolejny krok sieci w kierunku zapewnienia klientom jeszcze większego komfortu. Osiągnięto to między innymi poprzez usytuowanie sklepu na jednym poziomie, dostęp bezpośrednio
z parkingu centrum handlowego, a także wyjątkowo szerokie alejki.
Te udogodnienia są szczególnie istotne dla rodziców dzieci podróżujących
w wózkach. SMYK MEGASTORE wyróżnia się poszerzoną ofertą zabawek
i akcesoriów niemowlęcych takich jak łóżeczka, wózki czy foteliki. Jest to możliwe dzięki wyjątkowo dużej powierzchni sklepu – blisko 2500 m2.
Dostępne do tej pory jedynie w wybranych salonach rozwiązanie „sklep
w sklepie” (miejsce dedykowane konkretnej marce lub tematyce) stało się integralną częścią SMYK MEGASTORE. Na uwagę zasługuje też „Centrum Wyobraźni”, w którym zgromadzono zabawki edukacyjne oraz kreatywne.
W SMYK Megastore nie brakuje także miejsc, w których dzieci mogą miło spędzić czas w towarzystwie rówieśników i swoich opiekunów.
SMYK
SMYK to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca
w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Historia marki SMYK sięga lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczął się w roku 2000. Powołano wówczas samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 80 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce. Sklepy SMYK działają również w Rosji, na Ukrainie,
w Turcji i w Rumunii. Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć w Internecie, pod adresem: www.smykgroup.pl
Grupa Empik Media & Fashion
Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe
i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe
i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane. Spółki należące do Grupy EM&F od wielu lat z sukcesem budują swoją silną pozycję na rynku, posiadają wysoko wykwalifikowaną kadrę zarządzającą, rozbudowaną sieć sprzedaży detalicznej oraz liczną i stabilną bazę klientów. EM&F działa na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim. Dodatkowe informacje: www.emf-group.eu
Nadesłał:
ma_ks
|