Pierwszy raport o polskiej reklamie DOOH


2017-02-10
Firma MyLED udostępniła raport, w którym przedstawia wyniki pierwszego w Polsce badania rynku reklamy DOOH, przeprowadzonego na grupie blisko 300 ekspertów z branży marketingowej. To pierwszy tego typu projekt w Polsce podsumowujący rynek i eksperckie podejście do reklamy digital OOH.

MyLED od 3 lat działa w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej. Kilka miesięcy temu firma rozpoczęła badanie, które miało na celu poznanie opinii ekspertów z branży reklamowej na temat polskiego DOOH. W badaniu udział wzięło blisko 300 specjalistów, wśród których znaleźli się media plannerzy, pracownicy agencji reklamowych, osoby zatrudnione w działach marketingu firm i przedsiębiorcy. Pełny raport jest dostępny do pobrania na stronie internetowej: http://bit.ly/2j0xVrB

 

Uzyskane informacje pozwolą nam lepiej ocenić perspektywę i kierunek rozwoju medium, wyjść naprzeciw oczekiwaniom specjalistów  oraz efektywniej współpracować z klientami i partnerami. Poza tym udało nam się zainteresować rozwiązaniami i możliwościami DOOH wiele nowych osób z branży. Mamy nadzieję, że badanie, a teraz raport będą ważnym punktem w rozwoju polskiego DOOH. – podsumowuje projekt CEO MyLED, Grzegorz Śliwa.

Poza wynikami raport zawiera treści i komentarze na temat wybranych aspektów reklamy DOOH oraz został uzupełniony o analizy z zachodnich rynków. Obok licznych partnerów, którzy wsparli projekt komentarzy udzielili: socjolog dr Radosław Marzęcki oraz Marta Sulkiewicz - Business Development Director / Advertisers w EMEA Gemius.

 

Za kompleksową realizację tego projektu i powstanie raportu odpowiada Paulina Sacha -  Marketing i PR Manager w MyLED.    MyLED działa w sektorze cyfrowej reklamy OOH. Firma wykorzystuje autorski system online do planowania i realizacji ogólnopolskich kampaniami DOOH na ekranach LED.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl