Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol


Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol
2014-04-23
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na dwa miesiące w Centrum FACTORY Annopol w Warszawie. Kwota zebrana przez te kilkadziesiąt dni zostanie przekazana Fundacji SYNAPSIS, wspierając jeden z realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.

Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M zostanie otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem. Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie zamknięty po dwóch miesiącach.  

 

– Zdecydowaliśmy się przekazać dochód ze sprzedaży ubrań w naszym pop-up store na rzecz Fundacji SYNAPSIS. Już dzisiaj możemy potwierdzić, że nie będzie to kwota mniejsza niż 100 000 złotych – zapewnia Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.

 

Kwota przekazana przez H&M wesprze Ośrodek „Dom i Praca” w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem. Dzięki wspomnianemu wsparciu finansowemu, możliwe będzie rozszerzenie oferty terapeutycznej o nowe zajęcia oraz zintensyfikowanie już prowadzonych działań. Ze środków z pop-up store H&M w FACTORY Warszawa Annopol sfinansowane zostanie również zatrudnienie instruktorów doświadczonych w pracy z osobami z autyzmem oraz zakup nowych narzędzi do komunikacji alternatywnej w Ośrodku „Dom i Praca”.

 

– Sytuacja dorosłych osób z autyzmem jest dramatyczna. Nie ma żadnych systemowych rozwiązań. W efekcie brakuje miejsc terapii i opieki. Najczęściej pozostają oni zamknięci w domach ze starzejącymi się i mającymi coraz mniej siły rodzicami, pozbawieni pomocy. Tym cenniejsza jest dla nas ta inicjatywa. Dzięki niej nie tylko będziemy mogli rozszerzyć ofertę dla dorosłych osób
z autyzmem, będących pod naszą opieką, ale także, co jest nie do przecenienia, pokazać im, że są dla nas ważni, jest dla nich miejsce w społeczeństwie i świat o nich nie zapomina – mówi Joanna Grochowska, Wiceprezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS. 

 

H&M pop-up store zostanie otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25 kwietnia. Powierzchnia przeznaczona na sklep została udostępniona na ten cel nieodpłatnie.

 

– Ten projekt to ważne wydarzenie dla wszystkich pracowników i klientów FACTORY Warszawa Annopol. Przyłączamy się do pomocy osobom dotkniętym autyzmem i wspólnie zwracamy uwagę na ich problem. Klienci naszego centrum będą mieli okazję, by przekazać im swoje życzenia, przypinając je do tablicy korkowej ustawionej przed wejściem do sklepu. Wierzę, że to nasze wspólne przedsięwzięcie zaowocuje kolejnymi działaniami na rzecz pomocy osobom z autyzmem, być może wsparciem finansowym innych firm czy osób prywatnych, albo powiększającym się gronem wolontariuszy – mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol – Serdecznie zapraszamy!  

 

H&M pop-up store będzie funkcjonować w FACTORY Annopol do 30 czerwca br.

 

 

# # #

 

H&M

Firma H & M Hennes & Mauritz AB została założona w 1947 roku w Szwecji i jest notowana na NASDAQ OMX Stockholm. Koncepcją biznesową firmy jest oferowanie mody i jakości w najlepszej cenie. W grupie H&M działają także marki & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki oraz Weekday, a także koncept H&M Home. Grupa H&M ma ponad 3,200 sklepów w 54 krajach, wliczając rynki franczyzowe. W Polsce H&M obecny jest od 2003 roku i aktualnie w całym kraju funkcjonuje ponad 130 sklepów. W 2013 sprzedaż z VAT osiągnęła poziom 150,090 milionów SEK, a liczba pracowników przekroczyła 116,000.

 

Więcej informacji na www.hm.com.

 

 

Fundacja SYNAPSIS

 

Fundacja SYNAPSIS od 1989 roku realizuje misję pomocy dzieciom i osobom dorosłym z autyzmem oraz ich rodzinom. Prowadzi cztery placówki: ośrodek diagnostyczno-terapeutyczny, przedszkole terapeutyczne, ośrodek informacyjno-prawny oraz przedsiębiorstwo społeczne wraz domem treningowym dla dorosłych, czyli Ośrodek Dom i Praca. Placówka dla dorosłych daje możliwość rozwoju zawodowego oraz zapewnia rehabilitacje i terapię osobom z autyzmem.

 

Więcej informacji o Fundacji SYNAPSIS można znaleźć pod adresem: www.synapsis.org.pl

 

Marka Factory

 

Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.

Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

 

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

 

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

Nadesłał:

ImagoPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl