PIKA Sp. z o.o. – firma działająca na terenie całej Polski – świętuje 20-lecie swej działalności!
PIKA Sp. z o. o., jedna z największych i najbardziej nowoczesnych w Polsce firm specjalizujących się we wspieraniu klientów w zakresie realizacji procesów biznesowych zarządzania informacją, obchodzi jubileusz swojej działalności.
Z okazji tego wydarzenia firma objęła mecenat nad odbywającymi się w dniu 7 maja br. dwoma spektaklami w Operze Bałtyckiej.
Historia firmy PIKA sięga 1992 roku, kiedy jej założyciel i wieloletni Prezes Zarządu, Pan Leszek Kalkowski, dostrzegł wśród trójmiejskich organizacji i przedsiębiorstw zapotrzebowanie na usługi związane ze wparciem procesów biznesowych klientów w zakresie zarządzania informacją.
PIKA Sp. z o.o. była jedną z pierwszych spółek w kraju, świadczących usługi w zakresie zarządzania informacją (tj. poprzez zewnętrzne przechowywanie dokumentów i ich archiwizację). Choć od tego czasu minęło już dwadzieścia lat, firma wciąż utrzymuje pozycję lidera na ogólnopolskim rynku zarządzania informacjami. Z biegiem lat PIKA poszerzała wachlarz oferowanych usług, od profesjonalnego doradztwa, tworzenia i wdrażania instrukcji obiegu informacji oraz systemów kancelaryjnych, programów komputerowych i zarządzania zasobem dokumentów, w tym ich przechowywania w sześciu Centrach Operacyjnych w Polsce, do prowadzenia kancelarii, digitalizacji dokumentów czy wykorzystywania najnowocześniejszych systemów przetwarzania ogromnych zbiorów informacji i danych wspierających procesy biznesowe klientów firmy.
- Nasze usługi to przede wszystkim outsourcing zarządzania informacją oraz szeroko rozumiane doradztwo. PIKA wspiera swoich klientów w projektowaniu i realizacji procesów biznesowych. Dzięki naszej pracy i wykorzystywanym przez nas narzędziom, nasi klienci uzyskują wiedzę pozwalającą im na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych, optymalizację procesów oraz na budowanie solidnej przewagi nad konkurencją - mówi Jan Trawiński, Dyrektor ds. Relacji Biznesowych PIKA Sp. z o. o. - Cieszy nas, że 20-lecie firmy obchodzimy w tak dobrym dla firmy momencie. Nasza oferta ciągle ewoluuje, słuchamy naszych klientów i partnerów, reagujemy na ich potrzeby. Dlatego, mimo upływu lat, proponowane przez nas rozwiązania są wciąż cenne dla partnerów biznesowych.
Podczas wieczoru operowego w Operze Bałtyckiej goście będą mieli okazję obejrzeć dwie jednoaktowe opery komiczne: Weksel Małżeński (La cambiale di matrimonio) Gioacchino Rossiniego oraz finałową część TRYPTYKU Giacomo Pucciniego - Gianni Schicchi. Obie opery komiczne zadebiutują przed gdańską publicznością.
Uroczystość uświetniająca dwudziestolecie istnienia firmy PIKA rozpocznie się we wtorek, 7 maja br. o godzinie 19.00. Organizatorem przedsięwzięcia jest Fundacja TUTTI. Wydarzenie wspierają trójmiejskie instytucje kultury: Opera Bałtycka, Akademia Muzyczna w Gdańsku, Akademia Sztuk Pięknych, LIONS Club Gedania w Gdańsku, a także firma Baltic Engineering. Spektakle współfinansuje Samorząd Województwa Pomorskiego oraz Miasto Gdańsk. Patronat Honorowy nad przedsięwzięciem objął Marszałek Województwa Pomorskiego oraz Konsul Honorowy Republiki Włoskiej w Gdyni, Pani Claudia Filippi-Chodorowska.
Weksel małżeński to utwór 18-letniego Giacchino Rossiniego napisany do libretta Morandiego. Jest to pierwsze dzieło operowe króla belcanta, które osiągnęło niebywały sukces. Temat jest typowym wątkiem operowym, nawiązującym do znanego Potajemnego małżeństwa Cimarosy, choć nieokiełznana żywiołowość Rossiniego nadaje całej opowieści nieco bardziej beztroski ton.
Gianni Schicchi to trzecia z kolei opera Tryptyku (Il trittico), którą skomponował Giacomo Puccini już po sukcesach Cyganerii, Toski i Madame Butterfly. Światowa premiera opery odbyła się w nowojorskiej Mertopolitan Opera 14 XII 1918 roku. Gianni Schicchi to komiczna perełka i ewenement w dorobku kompozytora.
PIKA Sp. z o.o. to lider rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów. PIKA oferuje szeroki zakres usług: od tradycyjnej archiwizacji informacji poczynając, po automatyzację procesów biznesowych (digitalizacja dokumentów), profesjonalne doradztwo, audyt przepływu informacji w firmie, na wdrożeniach systemów obiegu informacji kończąc. Poprzez Centra Operacyjne zlokalizowane w największych miastach w Polsce, PIKA świadczy usługi na terenie całego kraju, efektywnie i sprawnie reagując na potrzeby Klienta.
Firma wykorzystuje najnowsze technologie, utrzymując wysoki standard obsługi oraz innowacyjność rozwiązań. Wykorzystywane przez PIKA inteligentne systemy przetwarzania informacji (m. in. Business Intelligence, Cloud Computing czy Big Data) umożliwiają bieżące analizowanie i dostarczanie klientowi wiedzy niezbędnej do budowania trafnych decyzji biznesowych.
Pozycję firmy potwierdzają liczne nagrody i uznania, w tym: wielokrotnie przyznane firmie przez „Puls Biznesu" Gazele Biznesu, Gryf Gospodarczy dla dynamicznie rozwijającej się firmy, tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play" oraz Medal Najwyższej Jakości Quality International.
Wśród klientów PIKA są firmy m. in.: z sektora finansowego (banków, inwestycji, ubezpieczeń), energetycznego, telekomunikacyjnego, budowlanego, FMCG czy usług medycznych. PIKA posiada również klientów na terenie Czech oraz Słowacji i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
PIKA tworzy spokojną przestrzeń, gdzie jej klienci mogą myśleć o rzeczach wielkich.
Think Big! Myśl o wielkich rzeczach - a my zajmiemy się resztą!
Nadesłał:
PPR
|