PIKA Sp. z o. o. tworzy Dział Relacji Biznesowych


PIKA Sp. z o. o. tworzy Dział Relacji Biznesowych
2013-05-21
W związku z dynamicznym rozwojem PIKA Sp. z o.o. oraz realizacją założeń strategii wzrostu pozycji firmy na rynku, w strukturze spółki wyodrębniono Dział Relacji Biznesowych. Pracami nowej komórki pokieruje Jan Trawiński – Dyrektor ds. Relacji Biznesowych.

Celem powołania nowej komórki organizacyjnej spółki jest dynamiczny rozwój firmy, w tym również wzmocnienie wsparcia procesów biznesowych klientów oraz intensywny postęp współpracy partnerskiej z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także rozwijanie tej współpracy w nowych obszarach. 

- W tym roku nasza firma obchodzi 20-lecie powstania. Rocznicę tę odbieramy jako sukces całego zespołu PIKA. Jednocześnie czujemy, że nasz najlepszy czas na rynku inteligentnego zarządzania wiedzą i informacją dopiero nadchodzi - mówi Leszek Kalkowski, Prezes Zarządu PIKA Sp. z o. o. - Z tego powodu kolejne miesiące będą bardzo ambitne, jeżeli chodzi o cele biznesowe spółki. Powołanie Działu Relacji Biznesowych ułatwi oraz usprawni realizację zadań operacyjnych i strategicznych dla naszych klientów, ale też pozwoli utrzymać wysoką jakość usług.

 

Zakres kompetencji nowego działu

Dział Relacji Biznesowych odpowiadać będzie za rozwój projektów realizowanych z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, budowanie nowych relacji biznesowych oraz poszerzanie współpracy z partnerami spółki. Ponadto członkowie zespołu będą koordynowali wymianę doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy klientami PIKA Sp. z o. o. Zespół będzie także odpowiadał za monitorowanie właściwej realizacji procesów wspierających cele biznesowe klientów (w tym również monitorowanie rozwoju procesów biznesowych u klientów PIKA Sp. z o.o.).

Awans w strukturach firmy

Kierowanie nowym działem zostało powierzone Janowi Trawińskiemu, który tym samym objął stanowisko Dyrektora ds. Relacji Biznesowych. Jan Trawiński z firmą PIKA Sp. z o. o. związany jest od 2002 r. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał pracując m. in. w Polskich Książkach Telefonicznych Sp. z o.o., CPC Polska Sp. z o. o. (obecnie Unilever) oraz Kamis-Przyprawy S.A. na stanowiskach dyrektorskich. Wśród nowych obowiązków Dyrektora ds. Relacji Biznesowych znajdzie się współpraca z kluczowymi klientami firmy oraz partnerami biznesowymi

  ---------

PIKA Sp. z o.o. to lider rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów. PIKA oferuje szeroki zakres usług: od tradycyjnej archiwizacji informacji poczynając, po automatyzację procesów biznesowych (digitalizacja dokumentów), profesjonalne doradztwo, audyt przepływu informacji w firmie, na wdrożeniach systemów obiegu informacji kończąc. Poprzez Centra Operacyjne zlokalizowane w największych miastach w Polsce, PIKA świadczy usługi na terenie całego kraju, efektywnie i sprawnie reagując na potrzeby Klienta.

Firma wykorzystuje najnowsze technologie, utrzymując wysoki standard obsługi oraz innowacyjność rozwiązań. Wykorzystywane przez PIKA inteligentne systemy przetwarzania informacji (m. in. Business Intelligence, Cloud Computing czy Big Data) umożliwiają bieżące analizowanie i dostarczanie klientowi wiedzy niezbędnej do budowania trafnych decyzji biznesowych.

Pozycję firmy potwierdzają liczne nagrody i uznania, w tym: wielokrotnie przyznane firmie przez „Puls Biznesu" Gazele Biznesu, Gryf Gospodarczy dla dynamicznie rozwijającej się firmy, tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play" oraz Medal Najwyższej Jakości Quality International.

Wśród klientów PIKA są firmy m. in.: z sektora finansowego (banków, inwestycji, ubezpieczeń), energetycznego, telekomunikacyjnego, budowlanego, FMCG czy usług medycznych. PIKA posiada również klientów na terenie Czech oraz Słowacji i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.

PIKA tworzy spokojną przestrzeń, gdzie klienci mogą myśleć o rzeczach wielkich.

Think Big! Myśl o wielkich rzeczach... - resztę zrobimy za Ciebie

Nadesłał:

PPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl