Pilkington MirroView™ − druga strona lustra
Ekran LCD ukryty za lustrem to coraz popularniejszy sposób na dyskretną obecność telewizji w nowoczesnej aranżacji wnętrz. NSG Group wprowadza na polski rynek szkło Pilkington MirroView™ dedykowane multimedialnym ekranom, które po wyłączeniu znikają w idealnej gładkiej tafli lustra.
Pilkington MirroViewTM jest nowym na polskim rynku produktem szklanym, który z pozoru wygląda jak tradycyjne lustro. W rzeczywistości umieszczona za nim matryca sprawia, że po włączeniu szklana powierzchnia lub jej fragment zmieniają się w telewizyjny wyświetlacz. Po wyłączeniu szklana tafla znów tworzy jednolitą lustrzaną powierzchnię, dyskretnie wkomponowaną w dowolny wystrój wnętrza.
Lustrzana technologia wysokiej trwałości
Lustrzany wygląd szkła Pilkington MirroViewTM zapewnia wysokorefleksyjna powłoka, naniesiona na bezbarwne szkło float. Warstwa powłoki jest napylana pirolitycznie na linii produkcyjnej. Dzięki technice wytwarzania szkło zyskuje większą odporność na działanie czynników atmosferycznych, a jego podwyższona trwałość umożliwia długotrwałą eksploatację i bezpieczne przetwarzanie, oprawianie czy transport.
„Projektanci nowoczesnych domów czy obiektów komercyjnych sięgają po inteligentne rozwiązania by zapewnić wnętrzom wysoką estetykę, a użytkownikom maksymalną wygodę i funkcjonalność, w tym efektywne wykorzystanie przestrzeni i dostęp do informacji" - mówi Piotr Oleszyński, Kierownik ds. Produktów o Wartości Dodanej w Pilkington Polska. „Naszą odpowiedzią na nowe potrzeby inwestorów jest postęp technologiczny w produkcji i przetwórstwie szkła, umożliwiający spełnianie nawet najbardziej ekstrawaganckich pomysłów designerów i indywidualnych wymagań użytkowników".
Subtelnie i praktycznie
Wykorzystanie szkła Pilkington MirroViewTM umożliwia umieszczenie telewizora w miejscach, gdzie duży ekran po prostu nie pasuje lub gdzie nie ma dla niego miejsca. Schowane za lustrami ekrany LCD mogą pozostać niewidoczne, nie kolidując z klasycznym wystrojem salonów i sypialni czy reprezentacyjnym charakterem obiektów historycznych. W małym pomieszczeniu, takim jak np. łazienka, nowe rozwiązanie połączy funkcje niezbędnego tam lustra z telewizorem, umożliwiając oglądanie ulubionego programu lub serialu podczas relaksującej kąpieli.
Nowe szkło jest dostępne w ofercie NSG Group w dwóch wersjach. Pilkington MirroViewTM przeznaczony jest do słabo oświetlonych pomieszczeń, jak sypialnie czy łazienki. Szkło Pilkington MirroViewTM 50/50 dedykowane jest do pomieszczeń o dużym natężeniu światła, do których należą jasno oświetlone galerie handlowe, restauracje czy hotelowe lobby. Dzięki lustrzanym powierzchniom wnętrza zyskują efekt eleganckiej przestronności, a dodatkową korzyścią jest możliwość prezentacji różnego rodzaju filmów reklamowych, promocyjnych, informacyjnych czy transmisji sportowych.
Oba rodzaje szkła dostępne są w dużych wymiarach tafli. Pilkington MirroViewTM oferowany jest w grubościach 3 i 6 mm, a Pilkington MirroViewTM 50/50 w grubości 6 mm. Produkt dostępny jest także w wersji hartowanej lub laminowanej, zapewniając bezpieczne użytkowanie tafli o dużej powierzchni, zwiększoną wytrzymałość i odporność na stłuczenie.
Więcej informacji na stronie: http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/products/bp/bybenefit/specialapplications/mirroview/default.htm