Piotr i Paweł w czołówce cenowej
Jeden z portali branżowych przeprowadził niezapowiedziane badanie cen 50 produktów w różnych sklepach sieci handlowych i obala mity. Piotr i Paweł jest w czołówce!
Niezapowiedziane przez redakcję jednego z portali branżowych badanie cen w 13 sklepach sieci handlowych w Trójmieście pokazuje, że sklepy przygotowują się do monitoringów Koszyka cen, stosując w wybrane dni, niższe promocyjne ceny nawet o 50 zł niższe przy zakupie 50 produktów. Standardowo sieci informowane są o badaniu i mogą obniżyć ceny produktów, aby budować odpowiednio tani wizerunek.
Pod względem wysokości cen sieć Piotr i Paweł znalazła się na 6 miejscu w rankingu, tuż za Lidlem.
Biorąc jednak pod uwagę kartę rabatową Piotr i Paweł, udzielającą przy koszyku powyżej 150 zł rabatu 4%, sklepy polskiej sieci znajdą się na 3 miejscu koszyka z zamiennikami ( tuż za Auchan i Kauflandem) oraz na drugim- w rankingu produktów oryginalnych bez zamienników (tuż za Auchan).
Ranking bez zapowiedzi może uwiarygadniać poziom cen na rynku.
Informacja o sieci Piotr i Paweł.
Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 91 sklepów w 14 województwach w całej Polsce. Obroty sieci za rok finansowy 2012 wyniosły 1,842 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2011 o 9,2 proc. E-sklep odnotował 14 proc. wzrost obrotu do poziomu 41 000 000 zł. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce. Odpowiadając na oczekiwania Klientów, latem 2013 uruchomiona została aplikacja mobilna sieci, dostępna dla systemów Android i IOS ułatwiająca zakupy w sklepach tradycyjnych. Piotr i Paweł jest pracodawcą zatrudniającym 4 800 pracowników. W październiku sieć uruchomi 5 nowych sklepów w: Wesołej ( dzielnica Warszawy), Gdańsku, Konstancinie, Zielonce ( pod Warszawą) oraz w Poznaniu ( City Center).
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)