Pit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net
Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci.
Powiększyły również zasięg Focus.MSP - zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Pit.pl i Vat.pl zdecydowały się na współpracę z Ad.net, umożliwiając tym samym reklamodawcom sieci dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy swoich odbiorców.
„Internauci, którzy korzystają z naszych serwisów podatkowych są ludźmi o jasnych potrzebach. Mają szerokie zainteresowania i dużą wiedzę. Jestem przekonany, że już niebawem będą mogli zapoznać się z ciekawymi propozycjami reklamowanymi klientów Ad.net" - mówi Jacek Wawrowski, Prezes Zarządu Pit.pl Sp. z o.o.
Użytkownikami serwisów podatkowych z Grupy Bankier.pl są głównie Internauci powyżej 24 roku życia. Są to ludzie pracujący na stanowiskach kierowniczych lub prowadzący własną działalność gospodarczą. Wśród Użytkowników przeważają osoby ze średnim i wyższym wykształceniem.
Silną pozycję wortali PIT.pl i VAT.pl wśród polskich serwisów podatkowych potwierdza sam Maciej Musioł, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.: „Wskaźniki Affinity indeks Internautów korzystających z PIT.pl i VAT.pl w badaniu Megapanel PBI/Gemius mówią same za siebie. Dzięki takim witrynom nasi reklamodawcy będą mogli dokładniej dotrzeć do klientów, których poszukują".
Ze względu na to, że wśród Użytkowników Pit.pl i Vat.pl jest duża liczba osób prowadzących działalność gospodarczą, witryny te dołączą do nowego pakietu Focus.MSP, który Ad.net wprowadził na rynek w czerwcu bieżącego roku.
Zapraszamy do zapoznania się z serwisami pod adresami: www.pit.pl, www.vat.pl, www.adnet.pl.
PIT.pl Sp. z o.o. należy do Grupy Bankier.pl S.A. PIT.pl to wiodący w polskim Internecie portal podatkowy, z którego korzysta blisko milion użytkowników miesięcznie. Serwisy PIT.pl i VAT.pl od 9 lat stanowią rzetelne i aktualne źródło informacji podatkowej zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak również dla indywidualnych podatników. PIT.pl i VAT.pl to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i w prosty sposób zaprezentowane: poradniki, przegląd prasy, zestawienie interpretacji, akty prawne, wzory dokumentów i deklaracji oraz wskaźniki i kalkulatory podatkowe stanowią swoiste kompendium wiedzy przydatne dla osób prowadzących księgowość samodzielnie, jak i zawodowo.
Prosty i rzetelny sposób przekazywania aktualnych informacji podatkowych od samego początku był misją serwisów PIT.pl. Obecnie stanowi o sile i przewadze nad konkurencją branżową.
Ad.net S.A. jest pierwszą działającą na Polskim rynku siecią reklamową, powstała w 2000 roku. Dzięki konsekwentnemu budowaniu swojego portfolio obecnie Ad.Net współpracuje z ponad 300 wydawcami witryn internetowych i dociera do ponad 63% użytkowników Internetu w Polsce. Obecnie Ad.net to nie tylko sieć reklamowa w Polsce, ale również na Litwie, Łotwie, Estonii, Ukrainie, Rosji, Słowacji, Chorwacji i Rumunii. Ad.net od samego początku jest liderem rynku i wprowadzał pionierskie standardy, które następnie naśladował rynek.
Nadesłał:
ap
|